mariaflyfly Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Gratulerer med dagen! I dag er en fin dag å ha bursdag på! Håper du har hatt en fin dag, og får en fin kveld. *klem* :0) Takk! 0 Siter
Gjest Løveføtter Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Så koselig, Lotte! Jeg har forresten fått nye kjempefine, litt mer eksklusive vinglass enn de jeg hadde (bye-bye Ikea!) og en stor, fin kokebok av kjæresten. Samt en fantastisk middag i går kveld. Gratulerer med dagen! Hipp hurra, ha en fin dag! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 GRATULERER MED DAGEN! :-) Takk Viviola! 0 Siter
Gjest Løveføtter Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Gratulerer med dagen! I dag er en fin dag å ha bursdag på! Håper du har hatt en fin dag, og får en fin kveld. *klem* :0) Gratulerer til deg også! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Gratulerer med dagen! Hipp hurra, ha en fin dag! Tusen takk! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Gratulerer med dagen! I dag er en fin dag å ha bursdag på! Håper du har hatt en fin dag, og får en fin kveld. *klem* :0) Oi! Bursdag du også? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Så koselig, Lotte! Jeg har forresten fått nye kjempefine, litt mer eksklusive vinglass enn de jeg hadde (bye-bye Ikea!) og en stor, fin kokebok av kjæresten. Samt en fantastisk middag i går kveld. Gratulerer:) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 Lefty76 hilser fra sidelinja her, og sier med bitterhet i stemmen at jeg ikke hadde klart å komme med et eneste gaveønske. Jeg er dårlig på å finne på noe å ønske meg, så sånn sett er det kanskje ikke så rart det vanka både skipakke og luftgevær den gangen. Du får hilse Lefty76 å si at han må komme mer på DOL-banen. Jeg må flire når jeg tenker på at han slengte inn kommentarer her *hehe* Jeg skal samarbeide med deg for å knuse biolognerdens argumenter ;-) Du får ønske deg et flott hus i Trondheim, slik at du kan flytte hit! :-) 0 Siter
skal Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Lefty76 hilser fra sidelinja her, og sier med bitterhet i stemmen at jeg ikke hadde klart å komme med et eneste gaveønske. Jeg er dårlig på å finne på noe å ønske meg, så sånn sett er det kanskje ikke så rart det vanka både skipakke og luftgevær den gangen. *fnis* Gratulerer med dagen! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 *fnis* Gratulerer med dagen! Tusen takk! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Gratulerer til deg også! Hehe, tusen takk!! :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Oi! Bursdag du også? Hihi, jepp!! :0) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Hihi, jepp!! :0) Gratulerer, gamle røy! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Gratulerer, gamle røy! *LOL* I lige måde! ;0) 0 Siter
bibben Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Så koselig, Lotte! Jeg har forresten fått nye kjempefine, litt mer eksklusive vinglass enn de jeg hadde (bye-bye Ikea!) og en stor, fin kokebok av kjæresten. Samt en fantastisk middag i går kveld. Gratulerer med dagen! Håper du får en super-fin dag og et godt år! 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Så koselig, Lotte! Jeg har forresten fått nye kjempefine, litt mer eksklusive vinglass enn de jeg hadde (bye-bye Ikea!) og en stor, fin kokebok av kjæresten. Samt en fantastisk middag i går kveld. Gratulerer med dagen!! Håper du får fylt godt oppi glassene 0 Siter
BMS! Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Så koselig, Lotte! Jeg har forresten fått nye kjempefine, litt mer eksklusive vinglass enn de jeg hadde (bye-bye Ikea!) og en stor, fin kokebok av kjæresten. Samt en fantastisk middag i går kveld. Gratulerer med dagen :-D Vi feirer 10 års dag for hunden i dag, og sørger over at han ikke lenger har rett til forsikring, håper ikke du er i samme situasjon, at forsikringselskapet ikke vil ha deg lenger ;-D Kos deg masse, masse, måtte dagen bli bra :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Tusen takk! Bare ungdommen du jo;)) Gratulerer så mye med dagen, og ha en flott kveld, flyfly;) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Grattis!!!! Heldig at gubben var hjemme nå når du har bursdag da så du får feiret skikkelig! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.