Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Finner ikke svar på dette noe sted så da prøve jeg her. For noen måneder tilbake var jeg hos noen venner med noen øl innabords...Utover kvelden ble det litt livlig og passe dumt...altså jeg lekesloss med en jente og hun bet litt i armen...Greit nok. Men de tre stedene hun bet har fått en brun farge...Det ser ut som om det er en pigment forandring...Jeg har fått en (fet) kortison salve av legen min..men det forsvinner ikke. Jeg har hatt det i ca 3 måneder nå uten at har blitt bedre. Det er litt sjenerende kan du si da man lett ser at det er bitemerker. Det skal legges til at jeg har diabetes type 1 og har hatt det i 1 år. Så kommer det heller innlysende spørsmålet: Hva er det og hvordan får jeg det vekk?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32250-menneske-bitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Det høres ut som et tatoveringslignende fenomen, at det har satt seg pigmentstoffer i underhuden i forbindelse med bittet. Jeg har ikke hørt om dette før i forbindelse med slike bitt. Jeg vet heller ikke sikkert hva som kan gjøres, men kanskje kan en hudlege hjelpe deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32250-menneske-bitt/#findComment-126671
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...