Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• mrxx

5

• Janna

4

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Man kan jo spørre seg hva de nesten 500.000,- i billettinntekter går til...

Det er ganske dyrt med flybillett fra New Zealand;-)

Og så skal dama sikkert ha både kost & losji, og slike storforlangendes stjerner har en tendens til å ville ha _musikere_ også, har du hørt på maken! ;-)

Men hun skal sikkert bare ha et lite personlig honorar - tror du ikke det er mest sannsynlig?

Det er ganske dyrt med flybillett fra New Zealand;-)

Og så skal dama sikkert ha både kost & losji, og slike storforlangendes stjerner har en tendens til å ville ha _musikere_ også, har du hørt på maken! ;-)

Men hun skal sikkert bare ha et lite personlig honorar - tror du ikke det er mest sannsynlig?

Du kan gjøre alt det der ganske mange ganger for en halv mill...

Jeg har fått med meg at du har klaget over dårlig råd, så om du ikke akkurat må sperres inne på psykiatrisk avdeling, bør du kanskje sperre kontoen din ? :-)

Å betale 5.000 for en konsert hadde jeg aldri gjort. Ikke en gang på operaen.

Eg hadde selvføgelig ikkje betalt 5000.- for en billett på Operaen.

Det blir noe helt anna, og helt _ekstraordinært_ å høre en så stor Operadiva i ei løe på en bondegård, sammen med 99 andre.

Eg har dårlig råd, ca. 85% av minstepensjon har eg å rutte med.

Men eg bruker ikkje penger på bil, alkohol, røyk, klær, aviser/blader, hytte, båt, sydenturer osv.

Så dette blir en "once in a lifetime" opplevelse for meg. :)

Det blir noe helt anna, og helt _ekstraordinært_ å høre en så stor Operadiva i ei løe på en bondegård, sammen med 99 andre.

Men eg bruker ikkje penger på bil, alkohol, røyk, klær, aviser/blader, hytte, båt, sydenturer osv.

Kos deg med Damen.

Annonse

Ps! En mill faktisk, ho skal ha en konsert torsdag og en lørdag, på samme stedet. :)

Normalt honorar vil eg tippe ligger mellom 1 og 5 millioner pr. konsert.

''Normalt honorar vil eg tippe ligger mellom 1 og 5 millioner pr. konsert.''

*Lillemus vurderer om hun muligens har valgt feil yrke*

I dag skriver du dette:

''Eg har dårlig råd, ca. 85% av minstepensjon har eg å rutte med''

For noen dager siden skriver du dette:

''Eg har (nesten) alltid hatt hobbyer som eg har brukt mye både tid og penger på, det har variert med alderen og begynte med musikk (LP plater), fortsatte med motorsykler og gitarer.

De siste 10 åra har eg brukt mye penger på film/fotoutstyr, mens eg den siste tiden har brukt mye penger på vedlikehold/oppussing av bolig''

Jeg har absolutt ingenting med hva du bruker pengene på. Bare så det er sagt. Men nå gjør du selv et poeng av du er sprø og spør samtidig psykiateren om du bør tvangsinnlegges. Samtidig har du flere ganger klaget over dårlig råd og sier at du gleder deg til å komme ovenpå økonomisk.

Derfor var det på sin plass og spørre om du kanskje burde sperret kontoen? Noen kommer seg aldri ovenpå økonomisk og ja siden du spør. Det _er_ galskap og bruke 5000 på en konsert. Det er ikke mindre galskap om det foregår på en låve, når du har så lite penger å rutte med.

Jeg skjønner at dette skulle være et morsomt innlegg, men jeg vet ikke helt jeg:-)

Olalala, det var dyrt..Men sikkert verdt pengene, blir jo skikkelig intimt med bare 100 stk!

Kos deg masse, og nyt kvelden du, det har du fortjent! :0)

*klem*

''Kos deg masse, og nyt kvelden du, det har du fortjent! :0)''

Takk, det skal eg virkelig gjøre! :-)

Vurderer faktisk en øreskylling før konserten..he.he...Må få med alt vet du, konserten er ikkje før 4 juni.

Men det er nesten så eg må "klype meg sjøl i armen", eg kan vanskelig forestille meg denne musikken og den fantastiske lyriske sopranen synge:

Puccini - Vissi d'arte from Tosca - Kiri te Kanawa

Inni denne løa:

http://www.bt.no/bergenpuls/kultur/article671630.ece

For meg høres det helt merkelig ut...*gruble, gruble*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...