Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• mrxx

5

• Janna

4

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

Ho er tross alt blandt verdens største Sopraner!

Men det blir fryktelig spennende, eg tror ikkje eg kommer til å få sove den siste uka før konserten....:-)

''Men det blir fryktelig spennende, eg tror ikkje eg kommer til å få sove den siste uka før konserten....:-)''

Hadde jeg vært deg hadde jeg hatt problemer med nattesøvnen allerede.

Men nå skal jeg slutte:-) Håper det blir en fin opplevelse da:-)

Det var jo det rundskrivet jeg leste, og som jeg kan sitere fra:

Sitat: "2.3 Nærmere om hvilke utgifter som inngår i gjeldsordningssatsen

Gjeldsordningssatsene for voksne skal dekke alle husholdets nødvendige og rimelige forbruksutgifter. Det er gjort unntak for boutgifter, utgifter til barn – herunder underholdsbidrag – samt gjeldsbetjening. Utgifter til fagforeningskontingent er også ment å skulle dekkes innenfor satsen, men ikke såkalt tvungen pensjonsforsikring. Kjerneutgiftene i satsen blir således utgifter til mat, klær, transport, lege og helsestell og personlig pleie, samt nødvendige dagligvarer og husholdsartikler."

Boutgifter kommer utenom beøpet, som en får disponere etter gjeldsordningen. og hvem kan betale husleie, strøm og ved på 15% av minstepensjon?

Derfor sier jeg at du har det mye bedre økonomisk enn det en minstepensjonist har.

Dette var din reaksjon på mitt billettkjøp:

''Dette innlegg er ikke noe å ta seriøst i det hele tatt.

For et par dager skrev han dette:

Sitat: "Eg jobber 100% (minst) i Fylkeskommunen, innen undervisningssektoren og tjener Kr. 306 000.- i året. – Geir"

Så innkomsten til Geir varierer visst etter humøret.''

''Men det blir fryktelig spennende, eg tror ikkje eg kommer til å få sove den siste uka før konserten....:-)''

Hadde jeg vært deg hadde jeg hatt problemer med nattesøvnen allerede.

Men nå skal jeg slutte:-) Håper det blir en fin opplevelse da:-)

''Hadde jeg vært deg hadde jeg hatt problemer med nattesøvnen allerede.''

Det har eg også, da tyr eg til Melatonin.

Ho er tross alt blandt verdens største Sopraner!

Men det blir fryktelig spennende, eg tror ikkje eg kommer til å få sove den siste uka før konserten....:-)

Hihi, det skjønner jeg godt.

Moro med konserter, spesielt når det blir så intimt.

Du får hilse ho ;0)

Annonse

Gjest høstløv

Dette var din reaksjon på mitt billettkjøp:

''Dette innlegg er ikke noe å ta seriøst i det hele tatt.

For et par dager skrev han dette:

Sitat: "Eg jobber 100% (minst) i Fylkeskommunen, innen undervisningssektoren og tjener Kr. 306 000.- i året. – Geir"

Så innkomsten til Geir varierer visst etter humøret.''

Innlegget skrev jeg etter at du hadde sagt at du levde på 85% av minstepensjon, selv om jeg satte innlegget inn på et annet sted.

God konsert, håper du får noen gode vibrasjoner.

Hihi, det skjønner jeg godt.

Moro med konserter, spesielt når det blir så intimt.

Du får hilse ho ;0)

Klart eg skal hilse! :-)

Håper eg får sitte så nært at eg kan lukte parfymen hennes, eventuellt så kan eg spørre om ho vil sitte på fanget mitt å synge!

Annonse

Olalala, det var dyrt..Men sikkert verdt pengene, blir jo skikkelig intimt med bare 100 stk!

Kos deg masse, og nyt kvelden du, det har du fortjent! :0)

*klem*

ja så ekstremt er det vel ikke.?ok konserten var dyr, men det er sikkert verdt det.og du gjør det neppe hver dag?:)

Hoho, begge deler kanskje? ;0)

Men det var da en voldsom reaksjon på at Geir har unnet seg noe ekstra moro i hverdagen. Syns han fortjente det jeg!

Men han sa jo selv at han var sprø og lurte på om han burde tvangsinnlegges. Det var NHD han spure da, men nå er det jo slik at vi kan svare den som vil her og han la opp til det selv.

Det _er_ jo sprøtt og ikke mindre sprøtt etter alt som kom frem etterhvert. Men det er ikke min sak og nå skal jeg gi meg:-)

Men han sa jo selv at han var sprø og lurte på om han burde tvangsinnlegges. Det var NHD han spure da, men nå er det jo slik at vi kan svare den som vil her og han la opp til det selv.

Det _er_ jo sprøtt og ikke mindre sprøtt etter alt som kom frem etterhvert. Men det er ikke min sak og nå skal jeg gi meg:-)

''Men han sa jo selv at han var sprø og lurte på om han burde tvangsinnlegges. ''

Dette er på medlinger og ikke psykiatri - tror nok det først og fremst er en fleipete måte å diskutere musikk med nhd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...