Gå til innhold

Utvekster på tungen?

Anbefalte innlegg

Gjest fimpa

I går foretok jeg en grundig tungepuss (med tannbørsten) og oppdaget til min overraskelse flere små røde klumper laaangt bak på tungen. Her var også et hvitt belegg som det var noe vanskelig å få bukt med. Noen sto enkeltvis mens andre på en måte sto litt sammen. Det var ikke så mange men mange nok til at jeg kvakk litt? Hva kan dette være? Vet ikke hvor lenge jeg har hatt dem, da jeg ikke har for vane å studere tungen min så nøye i speilet. De er ikke vonde og satt som sagt meget lang bak (brekknings stadiet...)

Pliiis si at dette er helt normalt og ikke tungekreft eller noe sånt ( Sluttet å røyke for 4 år siden og er 29 år gammel)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32274-utvekster-p%C3%A5-tungen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...