Gå til innhold

synsforstyrrelser

Anbefalte innlegg

Gjest karij

På Ferdag opplecde jeg noe snålt. 3 ganger fikk jeg en ekkesl synsforstyrrelse. Det føltes som om øynene gikk trill rundt i hodet på meg, og jeg klarte ikke å feste blikket. Imidlertid sa de som jeg var sammen med at øynene mine stod helt i ro. Det varte noen minutter og det skjedde 3 ganger på en time. Jeg var ikke svimmel, er ikke blodfattig og har ikke vondt i muskler, men bruker litt selebra pga av ledd problemer.

Jeg trodde min siste time var kommet for jeg fikk vondt i bakhodet da det stod på og jeg tenkte på blodpropp eller hjerneslag. Lat virket normal på utsiden , med for meg føltes det alstå som om øynene FOR rundt i skallen.

Takknemmelig for respons.

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32281-synsforstyrrelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...