Gå til innhold

allergitesting ved graviditet?

Anbefalte innlegg

lilleknerten

Har snakket med legen om å ta allergitest (legen nevnte et navn på testen). Men testen kunne visst ikke tas ved graviditet. Hvorfor, og hva slags test kan dette være (navnet begynte på bokstaven P)? Jeg er ikke gravid ennå, men planlegger igjen etter å ha vært igjennom en spontanabort. Kan jeg ikke ta testen nå fordi legen tror jeg kommer til å være gravid inntil jeg får tatt testen?? Glemte å spørre om dette da...

Håper noen kan svare!

lilleknerten

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32359-allergitesting-ved-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im

Kjære lilleknerten

Dette skjønner jeg rett og slett ikke - det er ingen allergitester som ikke kan taes ved graviditet. Kan du ha misforstått legen din? Jeg synes du kan spørre igjen - for det er ingenting i veien for å teste deg selv om du er gravid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...