Gå til innhold

På jobb etter inngrep

Anbefalte innlegg

Gjest Little Lie

Jeg skal fjerne en klump, trolig talgkjertel eller noe sånt, på nedre øyelokk. Legen min karakteriserte dette som et "enkelt inngrep", men at den må skrapes ut. Jeg har gjort dette en gang før så det er egentlig ikke det som er problemet.

Spørsmålet er som følger; jeg jobber i et vaskeri ved et gamlehjem. Jeg skal på jobb to dager etter inngrepet. Er det noen som har noen formening om det er uheldig med tanke på bakterier og skit ? det sier seg selv at ved et gamlehjem er det ikke bare såkalt "rein skit" som florerer.

Jeg kommer jo selvfølgelig til å spørre legen om dette da han fjerner klumpen, men tenkte det hadde vært greit å kunne gi arb. giver beskjed litt på forhånd sånn at de eventuelt kan få litt tid til å få inn en vikar (.. i disse ferietider).

Har det noe å si om jeg går på jobb eller ikke ?

Mvh Little Lie, - som helst vil være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32371-p%C3%A5-jobb-etter-inngrep/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...