Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, for et år siden har jeg en mistanke om at jeg ble ned dopet og voldtatt på en klubb, dette var på en fredag og på lørdagen var det jo helt umulig å få tatt en blodprøve, så jeg fikk klare meg med en urinprøve hos politiet, den kom tilbake negativ. Jeg har hørt at disse ikke er så sikre som blodprøver, stemmer det? Og er det ulike stoff som ikke på virker dem? Og hva om jeg hadde drukket masse den dagen?

På fredagen forsvant plutselig seks timer som jeg ikke har peiling på hva har skjedd, greit jeg hadde drukket litt, men ikke på langt nær nok til å slokne! På lørdagen følte jeg meg utrolig rar, spiste ikke, hadde feber, og var utrolig skjelven er det noen stoffer som gir disse symtomene og i tilfelle hvilke?? (det kan jo ha vært pga voldtekten og...)

Håper på masse svar, da dette er utrolig vanskelig for meg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32414-doping/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...