Gå til innhold

Hva er galt med lillemann?

Anbefalte innlegg

Gjest jakob68

Jeg er i Thailand akkurat naa, og der har jeg ikke bare vaert snill gutt. Naa har jeg faatt som fortjent (?) og har faatt en form for utslett paa penis. Først var det noen røde prikker/'fregner' paa penishodet, men de forsvant, bare for aa bli erstattet av noen hvite prikker litt senere. Jeg har ingen utflod eller smerter ved vannlating. Det har seg saann at jeg ikke er i Norge før om 12 dager, og jeg har i utgangspunktet ikke lyst til aa oppsøke lege her. Syns dere jeg burde det uansett? Hva kan vaere galt? Jeg har proevd aa lese litt om kjønnssykdommer paa nettet, men faar ikke noen til aa stemme med symptomene, kanskje bortsett fra kjønnsvorter.

PS! Er det virkelig ikke noen annen maate aa teste for klamydia bortsett fra q-tipsen eller paraplyen opp urinrøret? Jeg synes dette er svaert smertefullt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32417-hva-er-galt-med-lillemann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Jeg kan ikke si hva det er med lillegutt, men anbefaler jo alle å være snille og særlig i Thailand, og i alle fall alltid bruke kondom dersom man bare må være slem.

Det er mulig å undersøke på chlamydia i urinprøve, men jeg vet ikke hvor den undersøkelsen er tilgjengelig. Ellers er den Q-tipsen som skal opp i urinrøret svært tynn og den skal ikke langt, så det behøver ikke være smertefullt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...