Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer fra meg også!!!!

I dag fikk jeg forresten kjøpt meg skibukse! Er i Oslo, og var på G-sport Byporten i går, og XXL i dag. De hadde Phenix gore-tex bukser til halv pris (hadde kostet 3000), og det var 2 stk igjen, og den ene var i min størrelse :-)

Og så fikk jeg kjøpt skisko til guttungen. Han fikk nye skisko i fjor, men de er for små. Mellomste barns skisko er også for små, så nå rykker hun opp i hans "gamle" og han får nye - så nå skal det ikke være mer klaging på for trange sko!

Og jeg gleder meg vilt til å prøve buksa i slalåmbakken!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324713-frosken/#findComment-2699488
Del på andre sider

Gratulerer fra meg også!!!!

I dag fikk jeg forresten kjøpt meg skibukse! Er i Oslo, og var på G-sport Byporten i går, og XXL i dag. De hadde Phenix gore-tex bukser til halv pris (hadde kostet 3000), og det var 2 stk igjen, og den ene var i min størrelse :-)

Og så fikk jeg kjøpt skisko til guttungen. Han fikk nye skisko i fjor, men de er for små. Mellomste barns skisko er også for små, så nå rykker hun opp i hans "gamle" og han får nye - så nå skal det ikke være mer klaging på for trange sko!

Og jeg gleder meg vilt til å prøve buksa i slalåmbakken!

Tusen takk :-)

Jammen bra det endelig ble ny bukse på deg, og enda bedre at du fant en så bra en!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324713-frosken/#findComment-2699568
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...