elfi Skrevet 31. juli 2001 Skrevet 31. juli 2001 Viser til mitt innlegg 28.7. under samme overskrift. For å klargjøre litt : Ingen fagpersoner har uttalt seg om barnet. Familien oppfatter det som at han opptrer som en annen person noen ganger. Dette begynte nylig- og vi ble skremt. Time er bestilt hos lege for sikkerhets skyld. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. august 2001 Skrevet 1. august 2001 Jeg er ingen barnepsykiater, men jeg oppfatter likevel dette som uskyldig. At barn i perioder kan "spille" en rolle som en annen, har jeg oppfattet som ganske vanlig. Avgjørende er om dette er et enkelt fenomen - da er det uskyldig, eller om barnet viser mange tegn på sykdom eller funksjonshemming/svikt - da kan det være noe alvorlig. 0 Siter
elfi Skrevet 2. august 2001 Forfatter Skrevet 2. august 2001 Jeg er ingen barnepsykiater, men jeg oppfatter likevel dette som uskyldig. At barn i perioder kan "spille" en rolle som en annen, har jeg oppfattet som ganske vanlig. Avgjørende er om dette er et enkelt fenomen - da er det uskyldig, eller om barnet viser mange tegn på sykdom eller funksjonshemming/svikt - da kan det være noe alvorlig. Tusen takk for svaret, nhl 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.