Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ei jente på 18 år som sliter med spiseforstyrrelse. Tror selv jeg mangler noen vitaminer eller noe sånt, for jeg er konstant trøtt og blir sliten av ingenting. Tror du lege vil gi meg en vitaminsprøyte hvis jeg mangler noe? Klarer nemlig ikke å ta vanlige vitaminpiller, får noia av tanken. Så hvis jeg tar en blodprøve og får påvist at jeg mangler "ting og tang", er det en god grunn til at legen ikke vil gi meg en vitaminsprøyte? Det er jo snart skolestart, og sånn som jeg føler meg nå vil jeg aldri klare å komme meg på skolen *sukk*

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32480-vitaminspr%C3%B8yte-og-sf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mer mat

Hva med å spise litt mer? Hva med å ta konsekvensen av at det manglende næringsinntaket ditt ødelegger for muligheten av å fungere?

Mener ikke å være ekkel - men det blir så absurd når du på den ene siden "klager" over slapphet mens du forøvrig skriver om hvordan det er et mål for deg å spise minst mulig. Selv om du har sf betyr det ikke nødvendigvis at du trenger å gi deg hen til det i deg selv som ikke vil spise.

God bedring!

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Du kan jo spørre legen din. Jeg håper du har en lege og at du får hjelp for spiseforstyrrelsen din, for den høres svært alvorlig ut når du ikke lenger regner med å greie skolen på grunn av den. Men det er altså ikke bare korreksjon av vitaminmangel du trenger men mer næring og hjelp til hele spiseforstyrrelsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...