Gjest bølger Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 virker ikke fluanxol stemningsstabiliserende? Jeg har fått beskjed om å prøve å seponere cipralex fordi jeg ikke lenger har de langvarige depresjonene, men svingninger i løpet av dagen. ( det var visst vanskeligere å behandle slike svingninger forsto jeg) Hvor lang tid etter nedtrappingen på serequel og opptrapping av fluanxol er det greit å begynne seponeringen av cipralex? 0 Siter
Gjest Gullgutten Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Bare et tips, skriv NHD i overskriften når du ønsker svar fra ham (slik som dette, som det er vanskelig for andre å svare på) 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Bare et tips, skriv NHD i overskriften når du ønsker svar fra ham (slik som dette, som det er vanskelig for andre å svare på) Jeg tror ikke han hadde svart uansett. Jeg har iallefall til slutt klart å finne ut at fluanxol virker stemningstabiliserende. Hører jeg ikke noe om når det er greit å begynne seponeringen av cipralexen uten å bli dårlig får jeg bare begynne om en uke. Satser på å være såpass stabil til da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.