Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken feil?

Er det mulig å legge ut bilder her? for da kan jeg ta en print screen, rart at det klikker i 3 forskjellige browsere?

Er svært vanskelig å forklare åssen det ser ut for å si det sånn, men det ser ut som om at jeg holder på å skrive i HTML koder den er full av Skroller og viser ikke alle innleggene...

Gjest høstløv

Er det mulig å legge ut bilder her? for da kan jeg ta en print screen, rart at det klikker i 3 forskjellige browsere?

Er svært vanskelig å forklare åssen det ser ut for å si det sånn, men det ser ut som om at jeg holder på å skrive i HTML koder den er full av Skroller og viser ikke alle innleggene...

Ta kopier og Lim inn funksjonen, og se om du kan vise det.

Jeg har ikke opplevd noe sånt her inne i alle fall. Bruker IE 6.0 og 7.0.

Hvilken feil?

eller er det en plass jeg kan legge ut et bilde slik dere får se?

For dette her er svært svært svært irriterende, var akkurat samme feilen som brukte å være her tidligere, og derfor en av grunnene til at jeg har droppet ut av DOL

Annonse

For dette her er svært svært svært irriterende, var akkurat samme feilen som brukte å være her tidligere, og derfor en av grunnene til at jeg har droppet ut av DOL

Nei, den eneste muligheten er å legge ut et bilde på en hjemmeside og så linke dit. Men du kan jo prøve å sende en skjermdump til webmaster på mail.

Ta kopier og Lim inn funksjonen, og se om du kan vise det.

Nei det funker ikke å klippe å lime bilder her:( og ja jeg bruker nyeste browser i både explorer, firefox og Opera.

Dessuten har jeg kjøpt ny maskin siden sist jeg var her inne, og har akkurat samme feilen

Nei, den eneste muligheten er å legge ut et bilde på en hjemmeside og så linke dit. Men du kan jo prøve å sende en skjermdump til webmaster på mail.

Det kan jeg gjøre vet du:) Men har ikke mailadressen hans da, siden det eneste som er på siden her er trådlisten og her jeg skriver innlegget og bilde av en mann som smiler.. blir nesten sur når ting ikke funker og der står der en å smiler ;) hehe

Gjest høstløv

Jeg bruker Mozilla Firefox, og her er alt som vanlig.

Kanskje du kan kontakte webmaster direkte på mail og sende bilde?

Gjest høstløv

Det kan jeg gjøre vet du:) Men har ikke mailadressen hans da, siden det eneste som er på siden her er trådlisten og her jeg skriver innlegget og bilde av en mann som smiler.. blir nesten sur når ting ikke funker og der står der en å smiler ;) hehe

[email protected]

Annonse

[email protected] :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...