Gå til innhold

Physex


Gjest becca

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg hadde 3 spontanaborter før jeg fikk en datter for 8 år siden. Var til utredning, de fant ikke noe galt. Jeg gikk på physex sprøyter fram til fosteret hadde festet seg.

Nå er egglederne mine tette, og vi skal ta prøverør.

Jeg lurer da på om jeg kan be om å få disse sprøytene denne gangen også, i forbindelse med prøverør!?

Har jo ikke så mange kjangser å se an på.... Og redselen for å abortere nå som vi har sliti så mye ligger langt fremme.

Kan jeg derfor be om å få physex pga. fortiden med spontanaborter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke vist at physex er bedre enn saltvann for å holde på graviditeten! Men du kan snakke med legene om det. De gir ofte rent progesteron for å optimalisere. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 19 år senere...

Jeg har hatt 6 spontanaborter og 4 levendefødte barn, 3 med Physex injeksjoner 2 ganger ukentlig ut 15 uke. Aldri hatt en positiv graviditetstest, alle 10 svangerskap verifisert med ultralyd i 7.uke, abort i 9-12 uke. 
Dette var på 80-90-tallet, og var kvalitetssikret av Sverre Stray-Pedersen. 
Startet med 1 abort, 1 barn etter P-piller, så 2 aborter, 2 barn med Physex, så 1 abort uten Physex, fordi fastlegen ikke trodde på det, så 1 barn med Physex. 
Legen har senere ringt meg for «oppskriften», og vet at i alle fall to med mange aborter har fått egne barn med det. 
Jeg er helsepersonell. 
 

Endret av B-Mamma
Glemte å si at jeg er helsepersonell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

B-Mamma skrev (25 minutter siden):

Jeg har hatt 6 spontanaborter og 4 levendefødte barn, 3 med Physex injeksjoner 2 ganger ukentlig ut 15 uke. Aldri hatt en positiv graviditetstest, alle 10 svangerskap verifisert med ultralyd i 7.uke, abort i 9-12 uke. 
Dette var på 80-90-tallet, og var kvalitetssikret av Sverre Stray-Pedersen. 
Startet med 1 abort, 1 barn etter P-piller, så 2 aborter, 2 barn med Physex, så 1 abort uten Physex, fordi fastlegen ikke trodde på det, så 1 barn med Physex. 
Legen har senere ringt meg for «oppskriften», og vet at i alle fall to med mange aborter har fått egne barn med det. 
Jeg er helsepersonell. 
 

Denne tråden er 20 år gammel... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...