Gjest nyher75 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har i noen mnd no slitt nokke heilt jævlig.. brukte lang tid på å ta kontakt med helsevesenet, men er no hvertfal innen for døren der... venter på at en psykolog skal ta kontakt og i mellomtida har ett par leger og ei helsesøster hatt oppfølging av meg.... Fått diagnose dyp depresjon og spiseforstyrrelse... får ikke i meg mat og trener som besatt for å holde hodet over vannet... har i løpet av 3 mnd gått ned 20 kilo... trener 25 timer i uka for å ikke bukke under... men nå klare jeg snart ikke mer... det tar på å gå rundt å vente på å skulle få hjelp... hverdagen er svart og jeg sliter ofte med å puste... syns da det er bedre å få vekk fokuset på smerten som legger seg i brystet og spiser meg opp innvendig.. kniven virker fristende når slike stunder kommer... et risp eller to er jo ikke farlig!! leges etter ei stund... ingens om trenger å vite det...For får jeg ikke vekk dette jævlige så går jeg under.... orker snart ikke å kjempe lengre..Medisinen virker ikke, det er jo sikkert og visst... og å gå å vente i det uendelige på en psykolog som ikke tar kontakt er jo fan med ikke bra det heller...kan jo ikke gå rundt å ha det slik lengre... har jo forstått det... mange som har sagt det lenge, men synker ikke helt inn... men vet at jeg ikke vil ha det slik lengre... telle kalorier og være heilt på kanten av stupet.... trenger virklelig hjelp for å komme meg på beina 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324890-sliter-nokke-j%C3%A6vlig-for-tida/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.