Gå til innhold

Prøver igjen, seponering.

Gjest Jeg forsøker en gang til.

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg forsøker en gang til.

Hvor lenge kan man gå med surrete hormonsystem etter seponering av ap, før man trenger å sjekke det hos lege?

Bør jeg gå til lege, etter tre/fire uker med jevnlig rotete hormonsystem? Eller vil det gå seg til?

Håper på svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324924-pr%C3%B8ver-igjen-seponering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jeg forsøker en gang til

Hvis du snakker om prolaktin, ville jeg i hvert fall sett det an i 3 mnd.

Jeg vet ikke hva det er jeg. Bare at jeg har blødninger som ikke er normale, stort sett hver dag. Etter at jeg seponerte.

Om det er prolaktin eller ikke, vet jeg ikke. Kan ikke nok om det. Bare lurer på om jeg bør være bekymret og hva det eventuelt kan være?

Hadde blitt veldig glad for svar...Er det grunn til å være bekymret?

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg vet ikke hva det er jeg. Bare at jeg har blødninger som ikke er normale, stort sett hver dag. Etter at jeg seponerte.

Om det er prolaktin eller ikke, vet jeg ikke. Kan ikke nok om det. Bare lurer på om jeg bør være bekymret og hva det eventuelt kan være?

Hadde blitt veldig glad for svar...Er det grunn til å være bekymret?

Nei, liten grunn til å bekymre seg.

Gå til elgen om det ikke har ordnet seg på 2-3 mnd.

Nei, liten grunn til å bekymre seg.

Gå til elgen om det ikke har ordnet seg på 2-3 mnd.

''Nei, liten grunn til å bekymre seg.

Gå til elgen om det ikke har ordnet seg på 2-3 mnd.''

Som du roper i skogen får du svar, sies det. Men at elgen har kunnskap om seponering er vel heller tvilsomt ;o)

Annonse

Som du roper i skogen får du svar, sies det. Men at elgen har kunnskap om seponering er vel heller tvilsomt ;o)

*lol*

Rope på elgen kan bety så mangt...;-)

Hehe holdt på å kommentere det,men ville ikke tulle i en annens tråd...hehe men det var utrolig morsomt : D

Hehe holdt på å kommentere det,men ville ikke tulle i en annens tråd...hehe men det var utrolig morsomt : D

Så mye styr det har vært omkring NHD's redigering, så syns jeg jo denne var søt, da. Og et godt eksempel på at redigering kan være nødvendig av og til. For å forhindre at trådstarter går bomtur i skogen, om ikke annet ;o)

Så mye styr det har vært omkring NHD's redigering, så syns jeg jo denne var søt, da. Og et godt eksempel på at redigering kan være nødvendig av og til. For å forhindre at trådstarter går bomtur i skogen, om ikke annet ;o)

Haha,ja der sa du det,ikke noe særlig med en bomtur i skogen. Og ikke er det sikkert man finner elgen heller : D

Herregud som jeg ler....! Visste du at det svenske forsvaret forsøkte å temme elger for å bruke dem på 1700 tallet.

Hadde vært sååå mye greiere å få svar dersom de hadde fått det til. Men det kan jo skyldes intelligensen deres da, at det ikke gikk. Vi normenn skulle forsøkt! Elgen først i 17 mai toget! Det hadde vært noe!

Annonse

Haha,ja der sa du det,ikke noe særlig med en bomtur i skogen. Og ikke er det sikkert man finner elgen heller : D

Det kan jo være man kan få en avtale med fastelgen...

Og trådstarter ser ikke ut til å plages ved kjedelig-fredags-filosoferinga vår over temaet elger, så da er det forhåpentligvis ok.

Herregud som jeg ler....! Visste du at det svenske forsvaret forsøkte å temme elger for å bruke dem på 1700 tallet.

Hadde vært sååå mye greiere å få svar dersom de hadde fått det til. Men det kan jo skyldes intelligensen deres da, at det ikke gikk. Vi normenn skulle forsøkt! Elgen først i 17 mai toget! Det hadde vært noe!

Det må jo ha vært verdens første forsøk på å oppnå kontakt med fastelgen det, da.

Elgen er en ubenyttet ressurs! For ikke å snakke om politielgene.

"God elg" får plutselig en helt ny betydning!

For ikke å snakke om en elgtropp, eller kompani som her:

http://www.nordlys.no/nyheter/article4145946.ece

Kan se ut til at det er mange som opplever seponeringsutfordringer på Skogstad. Siden elgen trekker ut av skogen for å slippe unna.

For ikke å snakke om en elgtropp, eller kompani som her:

http://www.nordlys.no/nyheter/article4145946.ece

Kan se ut til at det er mange som opplever seponeringsutfordringer på Skogstad. Siden elgen trekker ut av skogen for å slippe unna.

De er jo heldige de da, kan spørre fastelgen sin med en gang. Slipper å vente, og slipper å rope i skogen for å få svar.

Jeg satser mer på "uber elgen" jeg da. Kan brukes til alt!

http://www.abcnyheter.no/node/41259

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...