Gå til innhold

Prøver igjen, seponering.

Gjest Jeg forsøker en gang til.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De er jo heldige de da, kan spørre fastelgen sin med en gang. Slipper å vente, og slipper å rope i skogen for å få svar.

Jeg satser mer på "uber elgen" jeg da. Kan brukes til alt!

http://www.abcnyheter.no/node/41259

''Jeg satser mer på "uber elgen" jeg da. Kan brukes til alt! ''

Ja, vi kommer stadig tilbake til det at NHD visste nok hva han gjorde når han kom trekkende med elgen!

Mener å huske det var en albino elg i nyhetene for ei stund sida. Det klinger godt: Albin Über Elg!

Ser for meg at det må være noe ubehagelig, á la kamel, å ri på en elg, da.

Gjest Jeg forsøker en gang til

''Jeg satser mer på "uber elgen" jeg da. Kan brukes til alt! ''

Ja, vi kommer stadig tilbake til det at NHD visste nok hva han gjorde når han kom trekkende med elgen!

Mener å huske det var en albino elg i nyhetene for ei stund sida. Det klinger godt: Albin Über Elg!

Ser for meg at det må være noe ubehagelig, á la kamel, å ri på en elg, da.

Albin uber elg, DET hadde fungert som vaktbikkje! :-) Anbefales kun for de meg hage tror jeg.

Nei, liten grunn til å bekymre seg.

Gå til elgen om det ikke har ordnet seg på 2-3 mnd.

Lurer forresten på hvordan det går, med min psykoseproblematikk, hvis jeg om 2-3 mnd går ut i skogen og roper på elgen for å spørre om hva som er galt med seponeringen mot antipsykotika? Kan du da hente meg ut igjen når jeg blir kastet inn?

;-)

God natt.

Lurer forresten på hvordan det går, med min psykoseproblematikk, hvis jeg om 2-3 mnd går ut i skogen og roper på elgen for å spørre om hva som er galt med seponeringen mot antipsykotika? Kan du da hente meg ut igjen når jeg blir kastet inn?

;-)

God natt.

Psykoser kan jeg lite om. Men surrete hormonsystem kan jeg mye om. Så om nå møtet med elgen gir deg skikk på hormonsystemet, så vil jeg veldig gjerne vite noe om det. Da kan evt jeg hente deg ut igjen, fra skogen, altså...

Psykoser kan jeg lite om. Men surrete hormonsystem kan jeg mye om. Så om nå møtet med elgen gir deg skikk på hormonsystemet, så vil jeg veldig gjerne vite noe om det. Da kan evt jeg hente deg ut igjen, fra skogen, altså...

Skal si fra jeg, men i så fall tror jeg du må komme og besøke meg en helt annen plass enn i skogen. En plass de har hvite frakker. Men i skogen, der kan jeg godt tilbringe tid, dersom det gir svar. Rope på elgen kan jeg og! :-)

Annonse

Skal si fra jeg, men i så fall tror jeg du må komme og besøke meg en helt annen plass enn i skogen. En plass de har hvite frakker. Men i skogen, der kan jeg godt tilbringe tid, dersom det gir svar. Rope på elgen kan jeg og! :-)

Hvite frakker = albinoelg!

En tur i skogen gjør ikke alltid ting bedre, men jeg har til gode å høre at det blir verre. Beklager at jeg invaderte tråden din, ble vel litt i overkant inspirert på en ellers langtekkelig fredagskveld.

Sov godt!

Hvite frakker = albinoelg!

En tur i skogen gjør ikke alltid ting bedre, men jeg har til gode å høre at det blir verre. Beklager at jeg invaderte tråden din, ble vel litt i overkant inspirert på en ellers langtekkelig fredagskveld.

Sov godt!

Ble en ganske morsom fredag!

Sov godt. :-)

;-)

God natt.

Seponeringen av antipsykotika skullle det stå.

Gjest takk for latteren

Hehe, det var dagens beste. Er det noe nytt du har begynt å ha tro på - det der med å gå til elgen altså. Er det forsket på at elgen er den beste på dette? ;-)

Gjest Kvistogkvast

Dette går inn på topp 10 lista over beste Nhd-råd:-) gå til elgen er ingen dum ide! Det fins også andre dyr som det sikkert hjelper å oppsøke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...