Gjest Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hva tror dere kloke forumløver om dette? Om jeg er for syk til å ha et kjæresteforhold til noen. Kanskje grunnen til at det er umulig er at jeg er for syk, ikke fordi jeg ikke er kjekk, veltrent og suksessfull. Det er likevel en annen ting å skaffe seg et slikt forhold, enn å beholde det. Kanskje det er nettopp det å skaffe det jeg er for syk til, ikke det å beholde det. Jeg har ikke snakket så mye om dette her, men jeg blir veldig "nervøs" av jenter som er "frempå"... ikke at jeg har så mye erfaring, men ut i fra det jeg har erfaring med i alle fall... jeg vet jo ikke hva jeg skal gjøre, liksom. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324929-for-syk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det er nesten umulig for oss å svare på fordi du sier hele tiden at slik du er her er du ikke i RL, så jeg aner ikke helt hvordan du er. Jeg vet faktisk ikke Smir men jeg tenker at øvelse gjør mester, øv deg på kommunikasjon, på relasjoner. Hva med å lage en profil på nettet og treffe mennesker på den måten - for så å ta det videre til en kaffe. Hvem bestemmer om man er "klar" for et forhold, - ingen andre enn deg selv,- skjønt man bør ha noe å by på, være noenlunde stabil og ha det ok med segselv. Jeg tror mye avhenger av selvtilliten din, eller mangelen på den evt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324929-for-syk/#findComment-2702347 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DOCG Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det er nesten umulig for oss å svare på fordi du sier hele tiden at slik du er her er du ikke i RL, så jeg aner ikke helt hvordan du er. Jeg vet faktisk ikke Smir men jeg tenker at øvelse gjør mester, øv deg på kommunikasjon, på relasjoner. Hva med å lage en profil på nettet og treffe mennesker på den måten - for så å ta det videre til en kaffe. Hvem bestemmer om man er "klar" for et forhold, - ingen andre enn deg selv,- skjønt man bør ha noe å by på, være noenlunde stabil og ha det ok med segselv. Jeg tror mye avhenger av selvtilliten din, eller mangelen på den evt. Kjekk, veltrent og suksessfull. Hvis alle skulle vært det for å ha kjærlighetsforhold hadde det blitt få samliv her i verden.Alle disse begrepene er relative, er det legger utseende du til grunn for kjekk? Jeg tror innerst inne er det personen og medmennesket alle leter etter. Ingen er for syke til å være i forhold. Er drømmedama di suksessfull pen ogslank/veltrent? Eller er det en sjelevenn som bryr seg om deg har en forståelse for den du er. En som kanskje interesserer seg for det samme som deg, liker de samme tingene, har en noe lik oppfatning av hvordan ting er eller bør være? Det finnes en kjæreste til deg der ute SMIR. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324929-for-syk/#findComment-2702390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kjekk, veltrent og suksessfull. Hvis alle skulle vært det for å ha kjærlighetsforhold hadde det blitt få samliv her i verden.Alle disse begrepene er relative, er det legger utseende du til grunn for kjekk? Jeg tror innerst inne er det personen og medmennesket alle leter etter. Ingen er for syke til å være i forhold. Er drømmedama di suksessfull pen ogslank/veltrent? Eller er det en sjelevenn som bryr seg om deg har en forståelse for den du er. En som kanskje interesserer seg for det samme som deg, liker de samme tingene, har en noe lik oppfatning av hvordan ting er eller bør være? Det finnes en kjæreste til deg der ute SMIR. Jeg er enig med deg i alt du skriver unntatt dette: "Ingen er for syke til å være i forhold" -selvsagt er noen for syke. Er man psykotisk, suicidal, osv er man ikke i stand til å være i forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324929-for-syk/#findComment-2702392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marlenexxx27 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ikke godt å si, om du er for syk eller ikke... Men jeg tenker at EVNEN til å være i et forhold ikke er noe statisk. Det er noe man bygger opp etter hvert som man gjør seg erfaringer. Å fikse nærhet er ikke noe man lærer ved å sitte alene og fundere på det, man må prøve seg frem. Sjøl synes jeg det er mye lettere å nærme meg menn når jeg tenker at det en "øvelse", en slags trening. Hvis jeg tenker at jeg skal finne en å bli kjæreste med, så går jeg helt i vranglås. Så når jeg møter en mann så tenker jeg at det er en fin mulighet til å øve seg litt. Om mannen vise seg å ikke være noe for meg, eller han ikke liker meg, så har jeg i hvert fall lært litt om hvordan både jeg selv om mannfolk fungerer. Utvikla meg ett hakk videre. Gudene skal vite jeg har gjort mye flaut og dumt i forhold til menn. Jeg har vært som en elefant i et glasshus med både slemme avvisninger av menn jeg egentlig likte, og desperat klynging til menn jeg strengt tatt ikke hadde noe til felles med. Alt fra horeaktige vulgariteter til år i sølibat. Men selv om jeg er pinling berørt over mye av det, så var alt helt nødvendig. Det er en ekstremsport, det med å skulle nærme seg noen på en "romantisk" måte. Men selvsagt, hvis du blir veldig emosjonell av avvisninger og andre nedturer som forhold byr på, og utagerer fysisk eller på andre måter ikke klarer å beherske deg innenfor det de norske lover krever, så er du kanskje for syk... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324929-for-syk/#findComment-2702662 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ikke godt å si, om du er for syk eller ikke... Men jeg tenker at EVNEN til å være i et forhold ikke er noe statisk. Det er noe man bygger opp etter hvert som man gjør seg erfaringer. Å fikse nærhet er ikke noe man lærer ved å sitte alene og fundere på det, man må prøve seg frem. Sjøl synes jeg det er mye lettere å nærme meg menn når jeg tenker at det en "øvelse", en slags trening. Hvis jeg tenker at jeg skal finne en å bli kjæreste med, så går jeg helt i vranglås. Så når jeg møter en mann så tenker jeg at det er en fin mulighet til å øve seg litt. Om mannen vise seg å ikke være noe for meg, eller han ikke liker meg, så har jeg i hvert fall lært litt om hvordan både jeg selv om mannfolk fungerer. Utvikla meg ett hakk videre. Gudene skal vite jeg har gjort mye flaut og dumt i forhold til menn. Jeg har vært som en elefant i et glasshus med både slemme avvisninger av menn jeg egentlig likte, og desperat klynging til menn jeg strengt tatt ikke hadde noe til felles med. Alt fra horeaktige vulgariteter til år i sølibat. Men selv om jeg er pinling berørt over mye av det, så var alt helt nødvendig. Det er en ekstremsport, det med å skulle nærme seg noen på en "romantisk" måte. Men selvsagt, hvis du blir veldig emosjonell av avvisninger og andre nedturer som forhold byr på, og utagerer fysisk eller på andre måter ikke klarer å beherske deg innenfor det de norske lover krever, så er du kanskje for syk... Det å sitte å fundere, er på en måte en automatisk reaksjon om du ikke faktisk gjør noe. Enten det kommer av at du ikke tørr eller at du ikke føler du trenger. Hvis du har lyst så funderer man. Jeg er enig i det du sier. =) Hvis jeg ikke gjør noe er jeg ingenting. Men om jeg prøver så er jeg på vei mot å fungere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324929-for-syk/#findComment-2702664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det er nesten umulig for oss å svare på fordi du sier hele tiden at slik du er her er du ikke i RL, så jeg aner ikke helt hvordan du er. Jeg vet faktisk ikke Smir men jeg tenker at øvelse gjør mester, øv deg på kommunikasjon, på relasjoner. Hva med å lage en profil på nettet og treffe mennesker på den måten - for så å ta det videre til en kaffe. Hvem bestemmer om man er "klar" for et forhold, - ingen andre enn deg selv,- skjønt man bør ha noe å by på, være noenlunde stabil og ha det ok med segselv. Jeg tror mye avhenger av selvtilliten din, eller mangelen på den evt. Jeg tror ikke jeg duger i det hele tatt. I matbutikken der jeg handler har det alltid vært noen jenter som har jobbet. De har kjent meg igjen, og begynt å smile & hilse. Men ettersom de har skjønt at jeg ikke hilser før de hilser på meg, og at jeg uansett bare er sur, så har de stoppet. Er også en fyr der, som også hilser hver gang jeg kommer. Han tørr jeg å hilse på. Ikke bare er jeg sjenert/reservert ovenfor mennesker generelt, jeg er det i enda større grad ovenfor jenter. Har prøvd å lage profil på slike nettsider, men det er jo ingen som tar kontakt, eller engang besøker siden min... jeg vet jeg må gjøre noe selv, men det er ikke så enkelt for meg... føler at jeg bare er til plage for dem. Liksom som jeg er en ekling de ikke ønsker kontakt med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324929-for-syk/#findComment-2702665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marlenexxx27 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det å sitte å fundere, er på en måte en automatisk reaksjon om du ikke faktisk gjør noe. Enten det kommer av at du ikke tørr eller at du ikke føler du trenger. Hvis du har lyst så funderer man. Jeg er enig i det du sier. =) Hvis jeg ikke gjør noe er jeg ingenting. Men om jeg prøver så er jeg på vei mot å fungere. Du er klar for dr. online når klokka er 18, gitt! He he... Du er artig med den der regelen din! :-) Men det er bra du får til å vente til kl 18, det er nok lurt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324929-for-syk/#findComment-2702684 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Du er klar for dr. online når klokka er 18, gitt! He he... Du er artig med den der regelen din! :-) Men det er bra du får til å vente til kl 18, det er nok lurt. =) Skal man følge en regel får man følge den absolutt. =) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324929-for-syk/#findComment-2702763 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.