Gå til innhold

Nhd- Forbanna

Anbefalte innlegg

Gjest -fargeløs-
Skrevet

Hva er det som får en mann til å misbruke ett barn på tolv? ødelegge en hel familie med psykisk og fysisk terror?

OG ALIKEVEL tro at han kan få tilgivelse?

Hva er det som driver et menneske til å uttøve så mye ondskap? Hvor er sperra?

Hva er det som gjør at min mor ikke kan gå fra denne mannen?

enda hun vet sannheten?

Mine søsken bor alle i fosterhjem itilegg.

Hun er like selvsentrert som alltid og forteller meg at jeg er egoistisk som ber henen om dette.

Selv er hun utrolig opptatt av å være en god kristen!

Hvor nestekjærlighet er det største av alt.

Jeg bebreider nesten min mor mer enn han som misbrukte meg.

Mye sinne og tårer som har kommet frem i behandling som var kun i et halvt år. Det hjalp utrolig men jeg hater min egen mor.

Hvordan legge slikt bak seg?

Jeg sliter med depresjoner og angst. Vurder tilbake til behandling.

Noe uformulert dette her. Og noe negativ spirit over det hele,men å dele historien min gjør at jeg føler meg enda sterkere.

Videoannonse
Annonse
Gjest svarteste natta
Skrevet

kan ikke komme med mye fornuftig,men vil bare si jeg kjenner meg igjen:(( helt jævlig!!! ble selv misbrukt fra jeg var ca 3 til jeg var 11(ble slutt da jeg fikk mensen).helt jævlige greier!

tviler på om jeg vil klare å tilgi et par av overgriperne mine(4 tilsammen,men mest av alt min far og farmor).vet at enkelte innen psykiatri mener det er sunt å tilgi,men jeg vet ikke...mine overgripere gidder ikke engang be om unnskyldning,fordi de mener visst det var deres rett.enten fordi ikke mamma gjorde "jobben sin",eller fordi "gud sa det var i orden"(makan til pisspreik!!!!!min farmor er imot homofili,men å misbruke barnebarnet sitt er ok???hvor i helvette er logikken??

huff,dette ble mange følelser,beklager hvis jeg støtet noen.men livet har ikke vært lett.dette var sånn sett skrevet "penest mulig",og unngå detaljer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...