Gå til innhold

lungekreft med spredning

Anbefalte innlegg

Min mor(59) har nettopp fått beskjed om at hun har lungekreft med spredning til venstre hjernehalvdel. Typen heter adenom karsenom. Det er visst ingenting de kan gjøre med den. Det jeg lurer på er hvordan dette vil arte seg videre. Denne type kreft er visst ikke agressiv og jeg lurer også på forskjellen på agressiv og ikke agressiv kreft. Til slutt lurer jeg på om dere har vært borte i behandling med Nitter(helsekost)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32494-lungekreft-med-spredning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Det er ofte svært vanskelig å si på forhånd hvordan kreftsykdom vil utvikle seg. Med aggressiv kreft mener vi kreft som vokser fort og sprer seg lett og er vanskelig å behandle. Dette er kreftformer som man dør raskt av. Med lite aggressiv kreft mener vi kreft som vokser svært langsomt og som man kan leve svært lenge med selv om man ikkje kan behandle sykdommen. Jeg føler dessverre ikke i stand til å si noe fornuftig om hvordan utviklingen vil bli videre framover for din mor. Jeg håper dere kan få snakket skikkelig med legene hennes om dette.

Den opprinnelige Nitterkuren inneholdt lave cellegiftdoser og store doser B-vitaminer i tillegg til kostendringer. Jeg tror Nitterkuren har gjennomgått en del endringer, men har dessverre ikke nok kjennskap til denne nå.

Jeg forstår at dette er en vanskelig tid for dere alle, og beklager at jeg vel egentlig ikke har vært i stand til å være til noe særlig hjelp. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...