AneM1365380603 Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Jeg synes også at skiskyting er fabelaktig spennende, der kan jo alt snu seg på kort tid. Min gamle mor er helt hekta, hun ser til og med på hopp. Hun er enke og bor alene, og hun synes det er mye selskap i å følge med i sport på TV. En synes jo liksom en blir kjent med utøverne! Samboeren min er like idrettsinteressert som meg, og han elsker også fotball, noe jeg ikke gjør. Jeg kan kose meg med landskamper, ellers er jeg ikke så ivrig på fotball. Men jeg kan se på et helt maratonløp fra start til mål og nyte hvert sekund! Jeg tror min mor ser omtrent all sport på tv, men vinteridrett er det hun liker best. Jeg var langt mer interessert i fotball før jeg fikk unger. Da reiste jeg hit og dit og så norsk seriefotball. Jeg fikk med meg en VM-kvalik også, Norge mot Nederland Det negative med sportsinteressen er at jeg blir så utrolig grinete når det går dårlig. Slik som sist lørdag.. Da gikk alt galt 0 Siter
henrikke71 Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Så utrolig deilig:-) Nyt "fri"dagene dine! 0 Siter
Babette Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Jeg tror min mor ser omtrent all sport på tv, men vinteridrett er det hun liker best. Jeg var langt mer interessert i fotball før jeg fikk unger. Da reiste jeg hit og dit og så norsk seriefotball. Jeg fikk med meg en VM-kvalik også, Norge mot Nederland Det negative med sportsinteressen er at jeg blir så utrolig grinete når det går dårlig. Slik som sist lørdag.. Da gikk alt galt ''Det negative med sportsinteressen er at jeg blir så utrolig grinete når det går dårlig. Slik som sist lørdag'' Fullstendig enig. Og jeg må innrømme at jeg ble skuffet etter dagens 3-mil. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 ''Det negative med sportsinteressen er at jeg blir så utrolig grinete når det går dårlig. Slik som sist lørdag'' Fullstendig enig. Og jeg må innrømme at jeg ble skuffet etter dagens 3-mil. Ja, 4. og 5. plass er skuffende når de har ligget i tet så lenge. Da var det bare hopprenn igjen i dag, og alle hopper jo bra nå. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Høres veldig deilig ut! Kos deg! Det var helt fantastisk å våkne av meg selv i ti-tida, og bare lytte til stillheten :-) 0 Siter
morsan Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Det var helt fantastisk å våkne av meg selv i ti-tida, og bare lytte til stillheten :-) ;-) Vi har nok ganske ulike liv selv med familien hjemme. Jeg vpknet i halv ti-tida, og valgte å stå opp 10 minutter etter det for å vekke junior, slik at han ikke ligger våken alt for lenge i kveld;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.