Gå til innhold

Svimmelhet og press i hodet ved trappegåing (haster)

Anbefalte innlegg

Gjest Kamika

De siste 3-4 dagene har jeg opplevd svimmelhet og synsforstyrrelser når jeg går opp trappene på jobben. Kjennes nesten ut som om jeg skal svime av, men det går over etter ei lita stund. Føler at det "presser" i hodet, og så blir verden "fjern". (visuelt) , og så "piper" det i ørene (trykker?)

Dette skjer mest om morgenen virker det som.

Er 18 år , og ellers i fin form. Bør jeg gå til lege? Jeg synes at det er veldig ubehagelig. Har ikke hodepine eller noe lignende. Spiser mer enn nok, så det er ikke lavt blodsukker som kan være problemet. Har også fått munntørrhet. Skremmer meg at jeg skal oppleve det slik . Får noe lignende når jeg reiser meg fort opp ( men absolutt ikke i like stor grad=

Tusen takk for alle svar.

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Jeg synes du skal snakke med legen om det. Lav blodprosent? Blodtrykksfall ved anstrengelse eller stillingsendring? Jeg kan ikke si hva det er, og svært alvorlig er det neppe, men snakk med legen din om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...