Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trenger sårt hjelp da jeg aldri har vært i samme situasjon før. Saken r at jeg r helt utbrent og hverken orker eller trives m noen ting lenger. Dette har aldri i mitt 28 år lange liv hendt før. Mye har skjedd i livet mitt de siste 6 mnd og nå r jeg kaputt. D eneste jeg gjør r å lufte bikkja,jobbe,hjem å lufte bikkja,spise middag,sove 2 t,lufte bikkja og så sove resten av natta. Dette r d samme hver dag. R deprimert og i dårlig humør,tenker mye,vannskligheter m å konsentrere meg på jobb som jeg nå pga dette misstrives veldig i.

Jeg vet ikke hva som har skjedd eller hva jeg burde gjøre,men en ting r klart, og d r at jeg trenger sårt hjelp. Jeg vil tilbake til å være den glade jenta jeg var før! Vær så snill å ta deg tid til å svare på dette.

Hilsen cec

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32496-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...