Gå til innhold

Vil bare dele med noen..

Anbefalte innlegg

Gjest eli83
Skrevet

Føler meg utafor og sliten i dag. Har småhallusinert og vært nefor. Vært ute på en lang gå tur og bruker til vanlig ritalin og cipralex. I dag endte jeg opp med å ta to store slurker absinth og en halv risperdal oppå allt det andre. Har endel liggende. For en og en halv uke siden hadde jeg en spontanabort, og jeg føler meg tom og ensom, lei meg og trist. Føler det ikke er så mye å gjøre, jeg sitter bare her for meg selv. Hva kan jeg gjøre? jeg føler for å ødelegge kroppen min etter aborten jeg hadde, vet ikke helt hvorfor. Gjør mye ødeleggende med meg selv, det er synd for jeg er bare 25. Føler ikke jeg ser fremmover. Dette var abort nr 2. jeg står i en situasjon, der jeg ikke KAN få barn. Som om noen sier jeg ikke får lov. Jeg tåler ike hormoner, så prevansjon er vanskelig, prøvde minipiller men de blødde jeg bare av.Har ingen jobb nå, lite med veninder, er helt alene, uten familie og føler meg trist, kald og allt er så skummelt stille. Måtte bare få si min situasjon. Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
sort som natta
Skrevet

huff,dette hørtes jævlig ut(unnskyld språkbruken!).

er ikke uvanlig å slite etter aborter,selv om man gjør det av gjennomtenkte grunner.

føles som du nærmest straffer deg selv oppi det hele?vet du evt hvorfor?(imot abort,anger,tomhet...?kan være så mangt)

skulle ønske du hadde noen å prate med som har litt mer kunnskap enn meg.i første omgang finnes det jo noe som heter alternativ til abort,som også stiller opp etter utført abort.

spørs vel litt hva hoved-problemet ditt er...skal ikke spørre og grave,dette er litt utenom hva jeg selv kjenner til av erfrainger.

ønsker deg en god natt,og lykke til videre!

Gjest ikke nødvendig
Skrevet

I tillegg til det andre du sliter med, skal du ikke behøve å slite mht prevensjon.

Bestill en time hos gynekolog eller be legen din om en henvisning. Gynekologen vet mye om hvilken prevensjon de ulike kan bruke, og hun kan feks sette inn en spiral. Jeg hadde (kobber-) spiral i mange år, fungerte supert også før man har fått barn. Tok den ut og fikk to barn. Nå har eg hormonspiral,til tross for at jeg egentlig ikke skulle ha hormonprevensjon. Dosen hormoner var så liten og virker så lokalt at det fungerte bra.

Det har skjedd mye mht prevensjon de siste årene, så snakk med en spesialist.

Gjest lei83
Skrevet

huff,dette hørtes jævlig ut(unnskyld språkbruken!).

er ikke uvanlig å slite etter aborter,selv om man gjør det av gjennomtenkte grunner.

føles som du nærmest straffer deg selv oppi det hele?vet du evt hvorfor?(imot abort,anger,tomhet...?kan være så mangt)

skulle ønske du hadde noen å prate med som har litt mer kunnskap enn meg.i første omgang finnes det jo noe som heter alternativ til abort,som også stiller opp etter utført abort.

spørs vel litt hva hoved-problemet ditt er...skal ikke spørre og grave,dette er litt utenom hva jeg selv kjenner til av erfrainger.

ønsker deg en god natt,og lykke til videre!

Tusen takk..godt å høre fra noen..takk til deg.

Gjest mejja83
Skrevet

I tillegg til det andre du sliter med, skal du ikke behøve å slite mht prevensjon.

Bestill en time hos gynekolog eller be legen din om en henvisning. Gynekologen vet mye om hvilken prevensjon de ulike kan bruke, og hun kan feks sette inn en spiral. Jeg hadde (kobber-) spiral i mange år, fungerte supert også før man har fått barn. Tok den ut og fikk to barn. Nå har eg hormonspiral,til tross for at jeg egentlig ikke skulle ha hormonprevensjon. Dosen hormoner var så liten og virker så lokalt at det fungerte bra.

Det har skjedd mye mht prevensjon de siste årene, så snakk med en spesialist.

takk..visste ikke at det kunne være mulig med hormon spiral med lite hormon i..skal sjekke det ut. er så redd for at spiral skal gjøre vondt. er så pysete når det gjelder slikt "oppi der"...takk til deg og god natt:-)

Gjest Lykke til!
Skrevet

Hva du kan gjøre?? Kanskje være glad for at du ikke kan få barn på nåværende tidspunkt.

Et barn ville vel ikke akkurat hatt det så gunstig hos en som sliter så veldig psykisk som du gjør nå.

Håper du blir bedre en gang og kan sette i gang med barn da.

Gjest Lykke til!
Skrevet

Hva du kan gjøre?? Kanskje være glad for at du ikke kan få barn på nåværende tidspunkt.

Et barn ville vel ikke akkurat hatt det så gunstig hos en som sliter så veldig psykisk som du gjør nå.

Hmmm..... Bare undrer meg over at ingen har kritisert svaret mitt... Merkelig.

jasåsånnerdet
Skrevet

Det er veldig fint at du klarer å holde deg i bevegelse ved å gå tur. Det hjelper nok litt vil jeg tro.

For øvrig: Tiden leger alle sår. Du trenger bare litt tid på deg.

jasåsånnerdet
Skrevet

Hun er jo deprimert nettopp fordi hun ikke kan få barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...