Gjest Sitronkaramell Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Hei:) Min psykiatriske sykepleier vil jeg skal begynne med gruppeterapi. Har noen av dere erfaring med dette? Hvilken diagnose har dere isåfall og hvordan syns dere det hjalp? 0 Siter
Gjest Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Jeg syns ikke det var noe bra, men det har kanskje mer med meg selv å gjøre. At jeg ikke passer til det. 0 Siter
tjohei Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Ja, gruppeterapi er bra, særlig hvis du ønsker å bedre ditt forhold til andre mennesker og ønsker å bli kjent med deg selv som sosial person. PF. 0 Siter
Gjest min erfaring Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Jeg synes gruppeterapi har vært helt suverent, men har en mistanke om at det har mye å si om de som driver det er gode eller ei. Jeg har prøvd mye annen behandling, men dette er veldig bra for meg. Virkningsfullt og spennende. Man kan ikke vite på forhånd, men jeg ville sjekket ut terapeutene i den grad det lar seg gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.