Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden dere er så gode på navn her, håper jeg dere kan hjelpe oss med å finne et navn til en liten jentepus. Hun er mørkegrå. Er helt blank akkurat nå, og håper på mange gode tips.

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• jubalong70

3

• filiokus81

3

• mumitrollet

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Lilje30
Skrevet

Brutus tenkte jeg med en gang, men det passer vel best til hannkatt eller ingenting.

Annonse

Gjest Synes jeg alle katter burde hett
Skrevet

Hva med "Kattfan" ???

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ville valgt et navn med s-lyd i, som katter visstnok oppfatter lettere enn andre lyder.

Gjest togli
Skrevet

Vi har to mørkegrå jentepuser som heter Kattja og Muskatt :)

Ellers synes jeg det er morsomt med "vanlige" navn på katter, f.eks. Jeanette eller Merete ;-P

Gjest Pricilla katt
Skrevet

Vår katt heter Pricilla og det har den hett i snart 15 år! Da vi oppdaget at hun var en han lot vi navnet være fordi vi likte det så godt.Og vi innbiller oss ihvertfall at han lyder navnet sitt:-)

Gjest Mirakelet
Skrevet

Silverfairy, Silverlady,

Foxy,

Zybella

Annonse

Skrevet

Jeg kalte min katt for Pussy da jeg var lita, og forsto aldri hvorfor voksne småfniste og humret da jeg fortalte hva hun hette.... Bare for å nevne et navn jeg ikke anbefaler ;-)

Skrevet
  Gumman skrev (På 1.3.2009 den 18.56):

Jeg kalte min katt for Pussy da jeg var lita, og forsto aldri hvorfor voksne småfniste og humret da jeg fortalte hva hun hette.... Bare for å nevne et navn jeg ikke anbefaler ;-)

LOL!

Skrevet
  Åsemor skrev (På 1.3.2009 den 18.56):

Pus, f.eks... ;)

Jeg har hørt at det skal være det katte"navnet" som er mest vanlig;-)

Gjest Elextra
Skrevet
  Gumman skrev (På 1.3.2009 den 18.56):

*knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...