rovana Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Er det mulig å legge seg inn frivillig på akuttpsykiatrisk avdeling for noen dager, i samarbeid med DPS? Jeg er så totalt utslitt og deprimert, og orker ikke mer av omverdenen. Vil ikke si at jeg er suicidal per i dag, men grensene tøyes for hver dag som går. Er diagnostisert som BP1, og får oppfølging på DPS. 0 Siter
Gjest imzedimze Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 såklart kan du legges inn frivillig på akutt psykiatrisk avd. de fleste er der vel frivillig. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Det er i hvert fall mulig hos oss. Vil håpe det er slik også andre steder. 0 Siter
Gjest Psykisk-syk-gutt Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Min erfaring er desverre at det er veldi vanskelig å komme inn på akutt. Du må være til fare for deg selv eller andre for å komme inn. Hadde så kraftig angst en gang at jeg klarte ikke å eksistere, men jeg kom ikke inn på akutt av den grunn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.