Gå til innhold

adhd,ritalin

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Etter en bilulykke ble det liksom "plutslig" jobbet med flere felt jeg har slitt med og nær 30 å fikk jeg diagnosen adhd. Dette er jeg utredet for tidligere,men man kan jolure på svaret: Ikke adhd,jeg var bare ekstremt aktiv Nå har jeg kuttet ut all rus,venner som driver med rus og flyttet til nabolandet vårt. Venter på avklaring av ungufør å fått beskjed om at jeg muligens må flytte tilbake til Norge for å få beholde tillegspensjonen. Før jeg fyttet ble det spurt om at det var greit jeg flyttet,noe nav har skrevet til meg at var i orden. De viste da at jeg hadde søkt om ung ufør men ikke tatt opp at det ble roblemer om jeg fikk ung ufør. Har nå fått meg et liv uten rus,har n god hverdag og trives med meg selv. Men eksportforbu av ung ufør gjør at jeg ser på å måtte flytte til norge som en ivtasjon til "hell". Finnes det ikke noe jeg kan gjøre for å få beholde ung ufør boende i nabolandet? Paykiater her vil gjerne skrive en erklæring på hvordan tng går her,mesisineringen hun startet opp mm. Får 120mg Ritalin uno om dagen med tillatele fra legemiddeltilsynet her og meg fortat av venner som har spurt psykiater i norge og han sa at den mengden ritalin fikk jeg IKKE i norge? I norge måtte jeg levere urinprøver 3 ganger i uka i 3 mnd før jeg ville få ritalin. Men truler pga vitne i en straffesak gjorde at jeg "stakk av" for å slipe tull med dette virnemållet jeg egentig sklle gi og pga det trakk de tilbake diagnosen på adhd og sa jeg ikke hadde fullført?? Nå er jeg inne i rutinen med medisiner hver dag,kuttet ut rus,disse jeg kjente som fortsatt driver med rus og vilikke tilbake da jeg har fått meg et godt liv her og er stabil. kuttet ut all sprit,øl og dårlige vaner har jeg klart og ikke mins begynt å trene. Det er og blir kaos om jeg må flytte til norge. for klarer meg ikke her uten tillegspensjonen. Har du noe råd å gi meg eller annet? Jeg øsnker å ha det i livet mitt som jeg har nå.. ha en god dag

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...