willow Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 En gaaaammel singer symaskin, som bare står til pynt Tintin romfergen/raketten bilder som jeg selv har tegnet/malt et bilde som jeg fikk av en berømt norsk grafiker i gave mens jeg var i lære en helt spesielt evne til å være sinnsykt barnslig i en alder av 37 år - et maleri av sigmund lystrup, malt spesielt til meg da jeg var barn - to pinhole-kamera-bilder, tatt og fremkalt av min kunstneronkel - et fantastisk maleri av en "vampyr", malt av en veldig god kompis - klokka jeg fikk i morgengave i høst, med tretti-to diamanter rundt urskiva -ringen med hans navn og våre to datoer inngravert på innsiden 0 Siter
willow Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 En gaaaammel singer symaskin, som bare står til pynt Tintin romfergen/raketten bilder som jeg selv har tegnet/malt et bilde som jeg fikk av en berømt norsk grafiker i gave mens jeg var i lære en helt spesielt evne til å være sinnsykt barnslig i en alder av 37 år - et maleri av sigmund lystrup, malt spesielt til meg da jeg var barn - to pinhole-kamera-bilder, tatt og fremkalt av min kunstneronkel - et fantastisk maleri av en "vampyr", malt av en veldig god kompis - klokka jeg fikk i morgengave i høst, med tretti-to diamanter rundt urskiva -ringen med hans navn og våre to datoer inngravert på innsiden 0 Siter
Gjest Emmie Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg har verdens søteste barn, et hav av gode og morsomme minner å kose meg med når jeg blir gammel, en spennende jobb og noe som har tilhørt kong Olav:) 0 Siter
Gjest har mange materielle ting Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Eksempel på druesaks: http://www.westminde-antik.dk/typo3temp/pics/45b93366e6.jpg Denne kan man altså legge på fruktfatet slik at folk kan klippe seg av en pen "bukett" fremfor å røske løs. Jeg tenker at man skal ha temmelig mye annet søvtøy før man går til det skritt å anskaffe seg en druesaks også;-) Den ser ut som broderisaks. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Hva er regnstav og djembe? Trodde først at du hadde skrevet regnestav, men antar at det er en eller annen form for musikk- eller rytmeinstrumenter? Regnstav rasler og lager vann-aktig lyd. Den er litt skummel, for den sommeren jeg kjøpte den var det tidenes regnsommer her jeg bor... Djembe er en afrikansk tromme 0 Siter
morsan Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Den ser ut som broderisaks. Tenkte det samme selv. 0 Siter
....AV Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Kanskje du kan få tak i en stum-trumpet til din håpefulle? Det finnes :-) http://www.akre-midtsund.no/am_pages/rekvisita_silent_brass_hovedside.html 0 Siter
l@bamba Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Kan det ikke jeg heller :-) Blei så forbanna da jeg ikke klarte G på gitar at jeg ga opp hele prosjektet... *små hender* Blåseinstrumenter er myyyye bedre tips til deg: det finnes smalhalsede gitarer...-da klarer du det,vet du!! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 tips til deg: det finnes smalhalsede gitarer...-da klarer du det,vet du!! Eller trekvart-gitar... 0 Siter
l@bamba Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har en enstrengs fiolin fra Etiopia og en fløyte fra samme sted -som jeg ikke kan spille på. Helt nymøblert stue, venter siste møblene i dag En helt fersk melketann i vannglass -fra jentungen som hun mistet for 1 time siden. 2 Handlagde barnestoler i eik En utstoppet oter...-som vi flytter på hver gang vi skal hente noe på roterommet i kjelleren.... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 tips til deg: det finnes smalhalsede gitarer...-da klarer du det,vet du!! tror jeg ikke noe på. Hakke tid til å øve på et instrument til heller. Dumme G. -men ukulele er moro :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.