skal Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Været er iallefall topp Takk Da har du vært snill i år! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Hehe, alle gode ting er tre, så gratulerer igjen! ;0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Det ble så mange gratulasjoner her at jeg ikke klarer å få takket alle personlig, så her kommer en felles beskjed: Tusen takk for gratulasjonene fra mine dol-venner ) *klemme på* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Da har du vært snill i år! Jeg prøver iallefall 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Grattis med dagen ; ) Håper den ble fin og fortsatt god feiring! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Det ble så mange gratulasjoner her at jeg ikke klarer å få takket alle personlig, så her kommer en felles beskjed: Tusen takk for gratulasjonene fra mine dol-venner ) *klemme på* Gratulerer så mye :-) Håper du har fått noe fint og spist masse kake! :-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Gratulerer med dagen, togli!! Du er alltid så hyggelig og hjelpsom her på DOL, ønsker deg en flott feiring ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Gratulerer så mye :-) Håper du har fått noe fint og spist masse kake! :-) Takk:) Jeg har fått mye fint og magen er proppfull *urk* 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Det ble så mange gratulasjoner her at jeg ikke klarer å få takket alle personlig, så her kommer en felles beskjed: Tusen takk for gratulasjonene fra mine dol-venner ) *klemme på* Gratulerer med dagen som var:-) Jeg så ikke at dette var en gratulasjonstråd før nå. 0 Siter
Gjest Afrodita Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Det ble så mange gratulasjoner her at jeg ikke klarer å få takket alle personlig, så her kommer en felles beskjed: Tusen takk for gratulasjonene fra mine dol-venner ) *klemme på* Du har ikke greid å få så lang tråd som mrxx:-), men ellers så gratulerer på etterskudd fra meg. Såpass mye har jeg fått med meg igjennom tiden at jeg kan si at du er reflekterende og hjelpsom:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Du har ikke greid å få så lang tråd som mrxx:-), men ellers så gratulerer på etterskudd fra meg. Såpass mye har jeg fått med meg igjennom tiden at jeg kan si at du er reflekterende og hjelpsom:-) Takk skal du ha ) 0 Siter
Colette Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Gratulerer så mye med dagen som var, togli:-) Du er ei toppers jente som alltid gir kloke og fine svar her inne :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.