Gå til innhold

fast nick og pepper

Gjest handler ikke om hårsårhet nå

Anbefalte innlegg

Gjest handler ikke om hårsårhet nå
Skrevet

Har det alltid vært sånn her at den som bruker fast nick og er synlig tidvis får endel pepper, eller går det på personlighet?

Sier nhd og webmaster fra om de er enige med brukere som sier de er drittleie etc., og gir den synlige brukeren en klar advarsel - evt om at h*n spammer?

Jeg vil gjerne vite det, for ordens skyld..

Videoannonse
Annonse
Gjest Annve
Skrevet

Jeg synes det er stikk motsatt jeg. Det tolereres mye mer av kjente nikk enn av ukjente.

Ofte blir ukjente nikk med en litt annen mening enn flertallet anklaget for å være feige som ikke står frem med eget nikk.

Så lenge forumet er lagt opp til at det er opp til hver enkelt å bruke eller ikke bruke faste nikk, synes jeg alle fortjener og bør få den samme respekt

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har gjentatte ganger anbefalt enkelte brukere å begrense tiden på DOL . Ikke alle har tatt det til seg.

Skrevet

Jeg har gjentatte ganger anbefalt enkelte brukere å begrense tiden på DOL . Ikke alle har tatt det til seg.

Er jeg en av de? Selv om jeg stort sett har vært her et par ganger om dagen og til begrenset tid den senere tid? Jeg merker jo det selv.. men vil heller ikke "plage" andre..

Jeg spør fordi jeg blir litt sliten av å måtte forklare og forsvare utover det jeg spør om i mange av mine innlegg. Men samtidig vet jeg at jeg selv har skyld i det, siden jeg bruker forumet som jeg gjør.

Vil forøvrig bare understreke at jeg ikke hadde vært her, dersom det ikke hadde gitt meg vekst (selv om jeg av og til også blir stående og spinne).

Trådstarter..

Skrevet

Jeg synes det er stikk motsatt jeg. Det tolereres mye mer av kjente nikk enn av ukjente.

Ofte blir ukjente nikk med en litt annen mening enn flertallet anklaget for å være feige som ikke står frem med eget nikk.

Så lenge forumet er lagt opp til at det er opp til hver enkelt å bruke eller ikke bruke faste nikk, synes jeg alle fortjener og bør få den samme respekt

''Så lenge forumet er lagt opp til at det er opp til hver enkelt å bruke eller ikke bruke faste nikk, synes jeg alle fortjener og bør få den samme respekt''

Det er jeg helt enig med deg i..

Gjest engla
Skrevet

Er jeg en av de? Selv om jeg stort sett har vært her et par ganger om dagen og til begrenset tid den senere tid? Jeg merker jo det selv.. men vil heller ikke "plage" andre..

Jeg spør fordi jeg blir litt sliten av å måtte forklare og forsvare utover det jeg spør om i mange av mine innlegg. Men samtidig vet jeg at jeg selv har skyld i det, siden jeg bruker forumet som jeg gjør.

Vil forøvrig bare understreke at jeg ikke hadde vært her, dersom det ikke hadde gitt meg vekst (selv om jeg av og til også blir stående og spinne).

Trådstarter..

Hva mener du selv?

Skrevet

Hva mener du selv?

Nå synes jeg selv det går greit. Men tilbakemeldinger tyder vel på det..

Skrevet

Trådstarter..

''Men samtidig vet jeg at jeg selv har skyld i det, siden jeg bruker forumet som jeg gjør.''

Og fordi jeg faktisk velger å forsvare og forklare meg også..

Jeg kan ellers ikke ha fått med meg at du har skrevet noe som tyder på at jeg er en av de, den siste tiden. Du skrev jo for ikke så lenge siden at jeg ikke skulle unnskylde at jeg spør.. Så det henger ikke på greip for meg slik jeg ser det. Men hadde vært ok å fått et direkte svar på det, og om jeg er "i veien" for andre. For det vil jeg ikke være.

*forvirret, usikker og takknemlig for svar*

Gjest engla
Skrevet

Nå synes jeg selv det går greit. Men tilbakemeldinger tyder vel på det..

Det er hva du selv føler som er det viktigste. Bare fortsett å skrive du:)

Gjest BorderlineInrecovery
Skrevet

''Men samtidig vet jeg at jeg selv har skyld i det, siden jeg bruker forumet som jeg gjør.''

Jeg kan ellers ikke ha fått med meg at du har skrevet noe som tyder på at jeg er en av de, den siste tiden. Du skrev jo for ikke så lenge siden at jeg ikke skulle unnskylde at jeg spør.. Så det henger ikke på greip for meg slik jeg ser det. Men hadde vært ok å fått et direkte svar på det, og om jeg er "i veien" for andre. For det vil jeg ikke være.

Du har jo egentlig fått svar på dette tidligere.Du er nå en av de som har fått mye tilbakemeldinger. De har stort sett vært positive. Men du har også fått noen innlegg av folk som irriterer seg. SMIR har også fått endel slke svar. Spørsmålet er heller hvordan du skal håndtere det.

Skrevet

Det går evt. på personlighet. Dolere er jevnt over snillest med de som bruker fast nick.

Skrevet

Trådstarter..

Det vesentlige er ikke om du plager andre eller ikke i denne sammenhengen, for meg er det vesentlige at din bruk av dol fremstår som lite konstruktiv.

Skrevet

Det vesentlige er ikke om du plager andre eller ikke i denne sammenhengen, for meg er det vesentlige at din bruk av dol fremstår som lite konstruktiv.

Vet ikke hva du mener med det, men da tror jeg ikke at jeg tør være her mer.. for har nok de brukerne som sier de er drittleie etc., helt rett.. så det er vel like før både nhd og webmaster sier det samme.. Inkl deg.. Da trekker jeg meg heller før det evt skjer..

Men takk for at du var så ærlig med meg. Jeg er glad for det, for da vet jeg det.

Skrevet

Det er hva du selv føler som er det viktigste. Bare fortsett å skrive du:)

Nei, jeg tror ikke det er så lurt.. men takk skal du ha for støtten. Følte jeg vokste meg sterkere her inne den siste tiden, men jeg skjønner at jeg støter andre. Da tør jeg ikke dele mer av meg selv ;o(

Skrevet

Jeg tolker det dithen at jeg er en av dem, og skal ta konsekvensene av det.

Unnskyld at jeg ikke har vært i stand til å se det tydelig før. Jeg må ha misforstått deg sist gang da du skrev noe om at jeg skulle gjøre slik andre andre gjør; spørre eller ikke spørre, og at jeg skulle slutte med å unnskylde meg for at jeg spør.

Jeg vil ikke være noens byrde lenger ;o(

Takk for svar til deg også.

Gjest Vinita
Skrevet

Unnskyld at jeg ikke har vært i stand til å se det tydelig før. Jeg må ha misforstått deg sist gang da du skrev noe om at jeg skulle gjøre slik andre andre gjør; spørre eller ikke spørre, og at jeg skulle slutte med å unnskylde meg for at jeg spør.

Du bruker vel ikke skrive mer enn andre du,gjør du vel?

Mange som skriver mer enn deg på dette forumet,og man velger jo selv hva man skal lese. Det var ingen som nevnte deg i denne tråden heller...

Gjest vingla
Skrevet

Jeg plages ikke av noen som er her mye. Og jeg tror ikke det er det NHD mener heller. Men det handler vel heller om at det kanskje ikke er så konstruktivt å være her så mye for en selv.

Gjest xbellax
Skrevet

Du må holde opp med dette med å unnskylde deg for at du i det hele tatt finnes. Jeg får helt hikke når jeg leser sånt,.. selvsagt har du like mye rett til å være her som alle andre!

Men, du har en rimelig destruktiv sirkel her inne -og den vet du om selv. Der har vært perioder hvor jeg har tenkt at du har mer nytte av å logge deg av, på samme tid forstår jeg utmerket godt frustasjonen og fortvilelsen din og den ensomheten du føler.

Hvordan du kan få kommet deg ut av det destruktive her inne er å faktisk kun forholde deg til en behandler i RL og bruke timene der til å ta opp ting du lurer på, og dermed ikke la hele DOL bestemme over hvilke valg du tar og hva du skal gjøre.

Du er hudløs og frynsete i kantene, du er sårbar nå.. og når man ikke aner veien videre så trår man feil og man forviller seg inn i kratt og grøfter, -det er normalt. Du skal klare dette. Du er på ingen måte gal, du strever. Dette er _ditt_ liv, det er _din_ fremtid, ikke ta rådene fra hvermansen som tilfeldigvis er innom dol, livet ditt er mye mer verdt enn det. Skriv gjerne på dol og bruk forumet slik du finner det konstruktivt for deg, men vær varsom for å legge dine valg i andres hender.

Gjest engla
Skrevet

Kl. 12.04 i dag sa du det gikk greit. Hvorfor reagerer du slik nå? Du må ikke føle deg avvist selv om du til tross for gjentatte replay-er til NHD ikke fikk svar tilbake fra han. For deg virka det sikkert som lang tid, for han er det det ikke. Husk mannen er på arbeid i dette tidsrommet. Må si jeg syns du tar litt vel på vei her nå. Du føler deg avvist. Ta et dypt magadrag. I morgen kan det føles annerledes.

Gjest personlighet
Skrevet

Det har med personlighet å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...