Gå til innhold

fast nick og pepper

Gjest handler ikke om hårsårhet nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva du mener med det, men da tror jeg ikke at jeg tør være her mer.. for har nok de brukerne som sier de er drittleie etc., helt rett.. så det er vel like før både nhd og webmaster sier det samme.. Inkl deg.. Da trekker jeg meg heller før det evt skjer..

Men takk for at du var så ærlig med meg. Jeg er glad for det, for da vet jeg det.

Må løsningen være enten-eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kayia
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det er så lurt.. men takk skal du ha for støtten. Følte jeg vokste meg sterkere her inne den siste tiden, men jeg skjønner at jeg støter andre. Da tør jeg ikke dele mer av meg selv ;o(

Kjære J31. Jeg har lyst til å komme med et råd til deg: Print ut denne tråden i sin helhet, og ta den med til psykologen din neste gang du skal dit. Tråden illustrerer veldig godt ett av de områdene du sliter mye med.

Håper du har en fin kveld. :)

Gjest Annve
Skrevet

Er jeg en av de? Selv om jeg stort sett har vært her et par ganger om dagen og til begrenset tid den senere tid? Jeg merker jo det selv.. men vil heller ikke "plage" andre..

Jeg spør fordi jeg blir litt sliten av å måtte forklare og forsvare utover det jeg spør om i mange av mine innlegg. Men samtidig vet jeg at jeg selv har skyld i det, siden jeg bruker forumet som jeg gjør.

Vil forøvrig bare understreke at jeg ikke hadde vært her, dersom det ikke hadde gitt meg vekst (selv om jeg av og til også blir stående og spinne).

Trådstarter..

Jeg forstår det slik at du er trådstarter. Med all denne diskusjonen om faste nick.

Er det ikke slik at vi kan bruke forskjellig nick i forskjellige tråder, men at vi skal bruke det samme nicket i en og samme tråd?

Jeg har lagt merke til at du tidligere også har startet en tråd anonymt, for så å fortsette diskusjonen med ditt vanlige nick.

Ikke det at det er noen stor greie for meg, men jeg blir litt forvirret når jeg skal lese tråder og en og samme person diskuterer med flere nick.

sort som natta
Skrevet

Jeg forstår det slik at du er trådstarter. Med all denne diskusjonen om faste nick.

Er det ikke slik at vi kan bruke forskjellig nick i forskjellige tråder, men at vi skal bruke det samme nicket i en og samme tråd?

Jeg har lagt merke til at du tidligere også har startet en tråd anonymt, for så å fortsette diskusjonen med ditt vanlige nick.

Ikke det at det er noen stor greie for meg, men jeg blir litt forvirret når jeg skal lese tråder og en og samme person diskuterer med flere nick.

skjer jeg skriver et innlegg under anonymt nick,men så glemmer det på et svar,og dermed kommer det faste nicket opp.i de tilfeller har ikke webmaster klaget.lett å glemme,siden mitt vanlige nick står automatisk lagret.

men generelt,ja,man skal ha ett og samme nick per tråd(i følge webmaster)

Skrevet

Hvis du vil, kan jeg spørre om webmaster kan rette det opp.

Da jeg skrev dette innlegget, var jeg veldig usikker på om jeg skulle ta det opp under fast nick eller ikke. Så angret jeg meg etterpå. For ved å bruke fast nick, er ting lettere. Derfor svarte jeg nhd med at jeg var trådstarter også, eller dvs jeg hintet vel mer.

Jeg vet at jeg gjorde det en gang før, men da skyldtes det en tabbe. Siden ingen kommenterte det, gjorde jeg ikke noe med det, da jeg ser flere har gjort en slik tabbe.

Ellers er det sjelden jeg bruker fast nick, og de få ganger jeg har gjort det, er det kun for å beskytte meg selv mot negativ kritikk.

Jeg kan bare beklage.

Skrevet

Da jeg skrev dette innlegget, var jeg veldig usikker på om jeg skulle ta det opp under fast nick eller ikke. Så angret jeg meg etterpå. For ved å bruke fast nick, er ting lettere. Derfor svarte jeg nhd med at jeg var trådstarter også, eller dvs jeg hintet vel mer.

Jeg vet at jeg gjorde det en gang før, men da skyldtes det en tabbe. Siden ingen kommenterte det, gjorde jeg ikke noe med det, da jeg ser flere har gjort en slik tabbe.

Ellers er det sjelden jeg bruker fast nick, og de få ganger jeg har gjort det, er det kun for å beskytte meg selv mot negativ kritikk.

Jeg kan bare beklage.

''Ellers er det sjelden jeg bruker fast nick''

Beklager at jeg sendte det før jeg leste over det. Det skulle stå anonymt nick.

Skrevet

Jeg kan bare beklage.

Det er litt forskjell på :

1) enten å glemme seg og legge inn et svar med det faste nicket - eller å ombestemme seg underveis (og derved tilkjennegi at man var trådstarter) - og

2) å skrive med flere nick i den hensikt å diskutere med seg selv (skape laaang tråd, der det ikke burde vært det) eller å gi støtteinnlegg til seg selv.

Det er vel det siste (2) som er mislikt (mest) av både Webmaster og oss andre :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...