Gå til innhold

idiopatisk hypersomni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest håper du finner ut av det

Vet ikke noe om denne lidelsen annet enn at jeg antar det er nevrologespesialister som utreder denne type lidelse. Var jeg deg ville jeg bestilt meg time hos en nevrolog, siden du er så plaget for tiden. Går du inn på det private markedet kan du få time kjapt de fleste steder vil jeg anta.

Gjest bølger

Har du blitt testet? Det er en sjelden sykdom, man vet vel heller ikke helt hva som forårsaker den. Dersom du mener du lider av dette bør du få sjekket det ut på sykehus. Mener å huske Ritalin er førstevalget, deretter Modiodal.

Jeg er ikke blitt testet, og vet heller ikke om det er det jeg lider av, men

kjente meg mer igjen i den enn i narkolepsi.

Nå gruer jeg meg til å gå på jobb i morgen for det er så fælt og være

så trett uten å kunne legge seg og sove.

Gjest xbellax

Jeg er ikke blitt testet, og vet heller ikke om det er det jeg lider av, men

kjente meg mer igjen i den enn i narkolepsi.

Nå gruer jeg meg til å gå på jobb i morgen for det er så fælt og være

så trett uten å kunne legge seg og sove.

Du bør virkelig få testet deg. Jeg tenker litt på ME når jeg leser symptomene og jeg mener også å ha hørt at hypersomni er kan være en "vanlig" diagnose å få først men dette må du undersøke nærmere. Det beste du kan gjøre er å få testet deg skikkelig. Der er to søvnklinikker i Norge som jeg vet om, i bergen og oslo, forsøk å få henvisning til et av disse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...