Lotte :o) Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Er det noen her som har en supergod oppskrift på Smörgåstårta? Jeg har smakt en med egg, laks og reker, og skulle gjerne hatt en oppskrift på noe lignende. Nam! *må lage* 0 Siter
Speak Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Ja, det er kjempegodt. Lagde det i forrige mnd. Men husker dessverre ikke oppskriften:-/ Mange bruker fyll med leverpostei. Fyllet jeg bruker er mye tunfisk/rødløk i tillegg til majones, crem fresh og ???? Dette er mye bedre. (Men jeg er nøye med å ikke fortelle folk hva det inneholder før de smaker. Mange er redde for tunfisk) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.