Gå til innhold

Jeg er lei meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. for at jeg skrev den tråden under. Det har over lengre tid vært endel kverning rundt dette med nhd, og jeg følte det var riktig å ta det opp.

Men det har nå gått opp for meg at jeg kun har meg selv å 'skylde på', ift dette.

Jeg vil derfor, og det på det sterkeste, be om unnskyldning til de som evnt føler seg tråkka på. Det var ikke min intensjon, men jeg forstår om det blir oppfattet slik.

Ps. Tusen takk for gode råd i den tråden, de tar jeg med meg. Disse har ingenting med dette innlegget å gjøre. Ds.

*går i skammekroken*

Videoannonse
Annonse
Gjest Afrodita
Skrevet

Jeg kan ikke forstå hva du mener at du har gjort galt?

Skrevet

Ikke unnskyld deg. Det er fullt lovlig å være sint og irritert, også for deg:-)

Og jeg er helt enig i det du selv har kommet frem til. Du behøver ikke å svare alle. Du kan velge å ignorere.

Tenk litt over ting før du svarer. Føler du deg truffet, så forsøker du å lære noe av det.

Gjør du det ikke så lar du det gå inn gjennom ene øret og ut det andre.

Etter min mening er det en del ting du kan øve på og du nevnte det presist selv i ditt forrige innlegg, så jeg synes ikke du trenger å angre på det:-)

Lykke til:-)

Skrevet

Ikke unnskyld deg. Det er fullt lovlig å være sint og irritert, også for deg:-)

Og jeg er helt enig i det du selv har kommet frem til. Du behøver ikke å svare alle. Du kan velge å ignorere.

Tenk litt over ting før du svarer. Føler du deg truffet, så forsøker du å lære noe av det.

Gjør du det ikke så lar du det gå inn gjennom ene øret og ut det andre.

Etter min mening er det en del ting du kan øve på og du nevnte det presist selv i ditt forrige innlegg, så jeg synes ikke du trenger å angre på det:-)

Lykke til:-)

Jeg tenkte på dette innlegget.

''Jeg tenkte på hva jeg kan gjøre annerledes for å lettne både for meg og andre brukere.

Nå vet jeg om noen ting selv;

Gjøre slik andre gjør, spørre/ta opp det konkrete og ferdig med det, uten å "surre" mer rundt det.

Ikke kommentere rvt negative kommentarer, men forholde meg til saken.

Slutte å takke og bukke og neie.

Ikke unnskylde meg.

Ikke bruke dol slik jeg har gjort, dvs psykiatriforumet. Slutte å bruke det som "terapirom". Dessuten vil jeg ikke ha behov for det, når jeg får en behandler i rl, om jeg får. Spesielt nå som jeg skjønner dette med avhengighet så er det viktig''

Gjest ikke godt for deg
Skrevet

Du er en sann dramaqueen... Kan du bare ikke logge av og forbli logget av?

Skrevet

''Jeg vil derfor, og det på det sterkeste, be om unnskyldning til de som evnt føler seg tråkka på. Det var ikke min intensjon, men jeg forstår om det blir oppfattet slik. ''

Du tråkker ikke på noen andre her inne, og du har ingenting å unnskylde! (De som burde be om unnskyldning her inne, pleier aldri å gjøre det...) Jeg foreslår at dette er siste gang du ber om unnskyldning her inne. Bare forsett å bruke DOL, men pass på at det er på en måte som hjelper deg. Og se på det siste innlegget fra VFK også.

Gjest vi har alle noe
Skrevet

Men kjære deg!

Nå er du vel litt overaktiv her på dol igjen?

Gjest BorderlineInrecovery
Skrevet

1. For det første har du ingenting og be om unnskyldning for.

Det er lov og være usikker og vinglete og alle disse innleggene tyder jo på at du ikke har det helt bra.

Og du får jo uansett ikke gjort noe med det nå. Legg det heller bak deg. Forgive and forget. Forsøk å gjøre noe med det slik at du ikke sitter med den følelsen som du har nå. Jeg tror de følelsene du sitter med nå primært er dine. Det er du selv som dømmer deg så hardt.

Gi deg en god klapp på skuldren og rist det av deg og arbeid videre og ikke bli i denne myren av selvbebreidelser og videre grubling. Gå på kino eller trening og gjør noe godt for deg selv.

Skrevet

1. For det første har du ingenting og be om unnskyldning for.

Det er lov og være usikker og vinglete og alle disse innleggene tyder jo på at du ikke har det helt bra.

Og du får jo uansett ikke gjort noe med det nå. Legg det heller bak deg. Forgive and forget. Forsøk å gjøre noe med det slik at du ikke sitter med den følelsen som du har nå. Jeg tror de følelsene du sitter med nå primært er dine. Det er du selv som dømmer deg så hardt.

Gi deg en god klapp på skuldren og rist det av deg og arbeid videre og ikke bli i denne myren av selvbebreidelser og videre grubling. Gå på kino eller trening og gjør noe godt for deg selv.

Det går helt fint ;o)

Fikk bare så dårlig samvittighet. Men det gjorde godt å si det.

Nå skal jeg ha en fin helg har jeg bestemt meg for. Det håper jeg at du og de andre her også får :o)

Skrevet

''Jeg vil derfor, og det på det sterkeste, be om unnskyldning til de som evnt føler seg tråkka på. Det var ikke min intensjon, men jeg forstår om det blir oppfattet slik. ''

Du tråkker ikke på noen andre her inne, og du har ingenting å unnskylde! (De som burde be om unnskyldning her inne, pleier aldri å gjøre det...) Jeg foreslår at dette er siste gang du ber om unnskyldning her inne. Bare forsett å bruke DOL, men pass på at det er på en måte som hjelper deg. Og se på det siste innlegget fra VFK også.

''Jeg foreslår at dette er siste gang du ber om unnskyldning her inne. Bare forsett å bruke DOL, men pass på at det er på en måte som hjelper deg.''

Det skal jeg gå inn for.

Konstruktiv hilsen,

Skrevet

Foreslår at du poster slike innlegg på forum for "meldinger" i stedet. Dette er vel et forum for spørsmål og svar om psykiatri? Ser du ikke at du gjentar deg selv noe utrolig nå?

Gjest engla
Skrevet

Nå legger du vel litt altfor stor vekt på betydningen av innlegget skrevet av deg? Sett utenfra er det kun ett innlegg i mengden av de andre. Vi andre går ikke og tenker på deg hele tiden og ser deg som midtpunktet alt fokus må bli retta mot. Nettopp derfor tror jeg du overdriver størrelsen og innvirkningen av det _du_ har skrevet under. Jeg tror kanskje at om du sentrerer deg om mye annet i livet, så blir vekten du føler av deg og ditt mindre. Da blir også ringvirkningene av ens egen betydning på andre når en føler en driter seg ut overfor andre, mindre.

Gjest bikku
Skrevet

Hei, J31!

Jeg pleier ikke å svare deg så ofte, men jeg leser som regel innleggene dine. Og siden jeg ikke sliter med sånt selv, så har jeg ingen råd å gi. Jeg bare ønsker at du kan komme deg langt ut av den skammekroken som du ikke har noen ting å gjøre i, og heller finne på noe hyggelig og interessant å bruke tida di til.

Ønsker deg ei god helg!

Gjest Jeg bruker ikke dette forumet
Skrevet

Sorry altså, men du kverner og kverner om det samme og strever etter oppmerksomheten til NHD. Jeg sier ikke at du ikke skal skrive her, men kanskje du skulle lese svarene forrige gang du spurte om det samme og la være å mase om det samme en gang til.

Skrevet

Foreslår at du poster slike innlegg på forum for "meldinger" i stedet. Dette er vel et forum for spørsmål og svar om psykiatri? Ser du ikke at du gjentar deg selv noe utrolig nå?

Du har nok rett i det, både dette og det andre. Den tanken slo meg ikke i hele tatt. Men skal prøve å huske det til en evnt neste gang.

Gjest hva gjør man da?
Skrevet

alt dreier seg ikke om deg..

Skrevet

alt dreier seg ikke om deg..

Nei.. det er sant.. jeg er fryktelig selvsentrert.. er drtittlei av meg selv, så jeg skjønner at andre er det.. beklager..

Skrevet

Nei.. det er sant.. jeg er fryktelig selvsentrert.. er drtittlei av meg selv, så jeg skjønner at andre er det.. beklager..

Jeg tror du vil få det bedre om du følger lista du skrev her.

''Jeg tenkte på hva jeg kan gjøre annerledes for å lettne både for meg og andre brukere.

Nå vet jeg om noen ting selv;

Gjøre slik andre gjør, spørre/ta opp det konkrete og ferdig med det, uten å "surre" mer rundt det.

Ikke kommentere rvt negative kommentarer, men forholde meg til saken.

Slutte å takke og bukke og neie.

Ikke unnskylde meg.

Ikke bruke dol slik jeg har gjort, dvs psykiatriforumet. Slutte å bruke det som "terapirom". Dessuten vil jeg ikke ha behov for det, når jeg får en behandler i rl, om jeg får. Spesielt nå som jeg skjønner dette med avhengighet så er det viktig''

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...