Gå til innhold

De vanligste depresive symptomer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest NNN 1964

Det tror jeg varierer fra person til person,

for mitt vedkommende er konsentrasjonsvansker første tegn.

På hvilken måte blir/er du ukonsentrert?

Har hatt konsentrasjonsproblemer selv i rundt 10 år. Er litt små deppa og det å leve og føle seg svakt senil er grusomt. Glemmer ting og er fraværende hele tiden ,og jobben sr et sliiiit.

Gjest depressio mentis

På hvilken måte blir/er du ukonsentrert?

Har hatt konsentrasjonsproblemer selv i rundt 10 år. Er litt små deppa og det å leve og føle seg svakt senil er grusomt. Glemmer ting og er fraværende hele tiden ,og jobben sr et sliiiit.

Jeg vet ikke om det er mer korrekt å kalle det for mangel på initiativ.

Nå for tiden driver jeg og trapper ned på en medisin og opp på en annen, og det er bare så utrolig frustrerende å sitte på jobb og ikke gjøre noe, bare surfe, forsøke å rydde i papirer, få gjort noe men får ikke noe gjort. Og hjemme hoper rotet seg opp igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...