Gå til innhold

Sluttet med Efexor - plager

Anbefalte innlegg

Gjest depressio mentis
Skrevet

Jeg har trappet ned lenge, fra 150 mg til 75, så fra 75 til 37.5. Har brukt minste dose i vel to uker.

Tenkte å slutte helt i helga i håp om å være arbeidsfør på mandag. Tok siste tablett torsdag morgen.

Nå føler jeg meg kvalm, svimmel, det kryper i kroppen, trett, i det hele tatt - helt for j---

Skulle ønske jeg hadde 37,5 mg tabl. som kunne deles, først i to, så i fire.......... men jeg har bare kapsler.

Er det noen som vet når jeg kan forvente at disse plagene er over? Jeg "kan" egentlig ikke være ute av form, jeg har barn som bare har meg å forholde seg til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan godt ta kapslen fra hverandre og porsjonere ut noen korn for hver dag.

Gjort det selv med bra virkning.

Lykke til!!

Skrevet

Er det ikke en grunn til at det ligger inni i en kapsel da? Hmmm.

det står på pakken og felleskatalogen at kapselen kan åpnes blandes i vann etc, men at kornene ikke må tygges da det er depot preparat. Du kan fint dele den så mye du vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...