Adriana Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 fysiske hovedsaklig.. noen få psykiske, men de er ikke noen som plager meg til vanlig... har lyst å drikke meg full bare for å finne ut hvordan det er, men er redd for å bli full siden jeg aldri har drukket selv om jeg nærmer meg 30.... og har lyst å sminke meg, men tør ikke spørre noen om å lære meg, men samtidig så er det ingen som har kommentert at jeg ikke sminker meg heller... men skulle gjerne ha turt å sykle, stå på ski, hoppe fra 30cm, og sånne ting... men er livredd for å falle, for å ikke klare, og for å finne ut av hvordan det er.. Kan du ikke begynne litt forsiktig? I stedet for å drikke deg full første gangen så kan du ta deg en øl eller ett glass med vin. Neste gang kan du drikke litt mer og så trappe opp, hvis du vil lære å drikke da Det er jo ingen nødvendighet med alkohol, men jeg anbefaler at du trapper sakte opp sånn at du blir kjent med hvordan kroppen din reagerer på alkohol. Man tåler mindre når man ikke har drukket før også. Når det gjelder sminke så er det sant som det sies under her at de fleste ikke kan det så man kan oppsøke hjelp hos en hudterapeut eller noe sånt. Hvis du vil så kan du jo begynne med litt maskara. Det klarer du sikkert å ta på. Kjøp sånn som ikke er vannfast så blir det ikke så dumt om du skulle søle litt på øyelokket eller under øyet Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325300-hvordan-snu-en-kamel/page/2/#findComment-2708791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.