Gå til innhold

Hva er det med meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Godt å få det ut

Siste 1.5 året: Vi begynte å slite i mitt nye forhold. Jeg har gått til diverste behandlere for å jobbe med meg selv. Rosenterapeut, psykiatrisk sykepleier, healer og nå nettopp begynt til psykolog gjennom jobb.

Sliter veldig i forholdet i dag å har slette mye med et turbulent brudd med min eks, tre år siden. Sliter også med selvbildet som jeg trudde kanskje skulle bli bedre etter all hjelp men står på stedet stille. Mitt nye forhold er opp og ned som en jojo å ved hver krangel, som er ofte, sier vi at vi skal gå fra hverandre.

Føler meg frynset, ikke mye lyspunkt enn barna og trening. Trives ikke på jobb å har vært sykmeldt halvt i et 6 mnd nå. Livet mitt er fullstendig kaos. Inni meg er et kaos.

Trudde til å begynne med at det kun var meg, får jeg hjelp til psyken min å får bedre selvbilde, blir sterkere så takler jeg sikkert mer, forholdet blir sikkert bedre men..

Samboeren min sliter også med selvbildet men vil ikke gå til noen for å prate, vi skal gå sammen til terapi men har ikke råd ennå.

Vet ingen kan si hva jeg skal gjøre eller akkurat hva som er problemet men må bare få det ut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/325422-hva-er-det-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Godt å få det ut.

Jeg får to umiddelbare tanker:

1. Du burde vært utredet og fått en diagnose med påfølgende målrettet behandling.

2. Det høres ut som om dere begge burde levd en god stund uten partner.

Tusen takk for svar.

Jeg har hatt utredning til psyk. sykepleier som sier jeg ikke er deprimert, etter det ble det sånn at jeg ikke fikk noen fast oppfølging. Ring hvis du trenger meg sa ho.

Hvem skal jeg be utrede meg?

Jeg går til psykolog, han må vel kunne ta en utredning?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/325422-hva-er-det-med-meg/#findComment-2709272
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...