Gå til innhold

Remeron, anti dep medisin

Anbefalte innlegg

Gjest Noicetri

Noen som har erfaring med denne typen anti depresjons medisin? Har gått på den i 10 dager nå, og er sulten hele tiden.. Psykiateren sa jeg kom til å legge på meg.. Noen som har gått på denne typen og lagt på seg mye? og er det vanskelig å få det av? og hvordan virkning har du hatt på Remeron? Har den virket på deg. Jeg har ingen virkning enda etter 10 dager, men det tar vel litt tid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/325456-remeron-anti-dep-medisin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest deppeditt

Remeron er det eneste AD som hittil har hjulpet på min depresjon. Fortvilelsen ble mindre og tilværelsen litt lysere. Virkningen kom veldig raskt sammenlignet med SSRI.

På den annen side la jeg på meg så mye at spiseforstyrrelsen min blusset opp igjen og førte til en foverring av tilværelsen. Dessuten benyttet jeg ethvert ledig øyeblikk til å sove, noe som førte til sosial isolasjon. Med andre ord ikke noe som fungerte gunstig i lengden for meg.

Bruker nå en halv Remeron som sovemedisin ved behov og det fungerer utmerket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...