Gjest angst & depresjon Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Hei jeg bare lurer på om jeg har en lav sosial intelligens, og hva jeg kan gjøre med det? Jeg har altid hatt et merkelig og vanskelig forhold til min familie. Har hatt en spesiell barndom. Har hatt et anstrengt forhold til kollegaer i de fleste jobber jeg har hatt. Jeg går og spenner meg mye på job, og føler meg misslikt. Jeg er ikke avslappet og blid, men mutt og anspent. Vil gjerne være den omgjengelige men føler meg bare keitete og ubekvem. Har klart skolen ok, men ofte misstrivdes. Jeg har mange bekjente, men få nerme venner. Jeg lider av noe angst og depresjon, lav selvtilitt og er redd jeg sliter ut mine omgivelser mye med det. Hva kan jeg gjøre selv? Vet du om en test på nett som er bra? for å finne ut av det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Jeg antar at du vet hva som skal til for å få et godt sosialt fellesskap med andre. I så fall er det om å gjøre å prøve å oppføre seg i tråd med dette. Tror ikke at noen test kan hjelpe deg her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.