Gjest bølger Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4105681 Kjenner du til den lidelsen, event kan du si noe om den. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Idiopatisk er slikt leger skriver foran en diagnose de ikke vet hva kommer av, ikke vet hva er og vanligvis ikke kjenner noen behandling for. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Idiopatisk er slikt leger skriver foran en diagnose de ikke vet hva kommer av, ikke vet hva er og vanligvis ikke kjenner noen behandling for. Hvofor står det da at idiopatisk hypersomni er en sjelden lidelse. 0 Siter
Gjest imzedimze Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Hvofor står det da at idiopatisk hypersomni er en sjelden lidelse. kanskje fordi de som regel vet hva hypersomni kommer av, det er vanlig ved bipolare lidelser f.eks at en får enormt stort søvnbehov bare et eks 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Hvofor står det da at idiopatisk hypersomni er en sjelden lidelse. Fordi en vanligvis finner årsaken. Da er det ikke lenger idiopatisk. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Idiopatisk er slikt leger skriver foran en diagnose de ikke vet hva kommer av, ikke vet hva er og vanligvis ikke kjenner noen behandling for. Da er det ingen behandlingemuligheter hvis det skulle være idiopatisk hypersomni. Motløst, da det går så mye ut over jobben og livskvaliteten 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 kanskje fordi de som regel vet hva hypersomni kommer av, det er vanlig ved bipolare lidelser f.eks at en får enormt stort søvnbehov bare et eks Er det mer hypersomni når du har bp. Kanskje det er forklaringen. Vet ikke sikkert om jeg har bp, men svingende stemningslidelse har jeg. 0 Siter
Gjest deprimert58 eller bipolar Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Er det mer hypersomni når du har bp. Kanskje det er forklaringen. Vet ikke sikkert om jeg har bp, men svingende stemningslidelse har jeg. Hypersomni eller narkolepsi? Må sove mnst 30 min hver 4 time så lenge jeg er våken selv med 8-10 timers søvn. Bør jag ta mine 30-40 mg cipramil om morgen eller kveld? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Hypersomni eller narkolepsi? Må sove mnst 30 min hver 4 time så lenge jeg er våken selv med 8-10 timers søvn. Bør jag ta mine 30-40 mg cipramil om morgen eller kveld? Jeg har nå begynt på wellbutrin, og det går mye bedre. Trenger ikke å sove så mye om dagen lenger. Det er bare en liten blund innimellom. 0 Siter
Gjest deprimert58 og bipolar med hyposomni Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har nå begynt på wellbutrin, og det går mye bedre. Trenger ikke å sove så mye om dagen lenger. Det er bare en liten blund innimellom. Synes jeg husker det navnet fra før.Bodde i sverige i 4 år og det er mulig jeg brukte de der. Synes i grunden at sverige er et mye bedre land for de fattige. Lett å komme til kommunal tannlege. Lett å komme til Psykiater. Jeg får jo ett meget fint hus i sverige for 1 mill nok,så jeg skal jo tenke på det.Årjäng er jo ikke så langt da. OPS! havna hvist langt utenfor topic,sorry. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.