Gå til innhold

Bipolare og anti-histaminer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tunglettlett

Det har jeg aldri hørt om. Jeg bruker antihistaminer i pollensesongen, får skrevet ut antihistaminer sammen på litiumen, og de pleier å passe godt på det som ikke passer med diagnose eller andre medisiner. Jeg har aldri hørt at jeg ikke skal bruke antihistaminer på alle disse årene. Ikke kan jeg si jeg har merket noen stemningsendringer på grunn av dem heller.

Gjest pollenallergi

man blir ikke frarådet å bruke anti-histaminer selv om man har bipolar lidelse.

hvor har du det fra egentlig?

Hvis du går inn på bipolarforeningens side og ser på siden "hjelp deg selv", så ser du en liste nede på siden over ting du som bipolar skal unngå. Ihvertfall er det slik jeg forstår det?

Gjest imzedimze

Hvis du går inn på bipolarforeningens side og ser på siden "hjelp deg selv", så ser du en liste nede på siden over ting du som bipolar skal unngå. Ihvertfall er det slik jeg forstår det?

det er iallfall ikke noe personen som skrev det har fra norske leger, de gir jo gjerne vallergan som førstevalg ved søvnvansker, og er er en både bipolar og allergisk må en da få ta sine anti-histaminer.

Det er jo bare en privat person som har oversatt fra en amerikansk selvhjelpsside, så er ikke sikkert det er noe hold i det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...