Gå til innhold

nhd eller webm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på hvorfor tråden ble borte.. hvis det er min "feil" eller noe, håper jeg at du forteller meg det..

Videoannonse
Annonse
  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

4

• mariaflyfly

2

• Bookworm

2

• Nils Håvard Dahl, psykiater

1

Mest aktive i denne tråden

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kan være trygg på at du skal få vite det om det er din feil!

Skrevet

Sorry at jeg spurte da.. trenger ikke være 'sint' på meg for det!

Gjest bikku
Skrevet

Kjære, uendelig usikre J31!

NHD er ikke nødvendigvis sint på deg. Jeg oppfatter han ikke sånn. Tvert i mot gir han deg ei forsikring om at du kan være trygg på at du skal vite hvor du har han.

Så da kan du senke skuldrene i trygg overbevisning om at tråden er ikke slettet pga deg, og NHD respekterer deg så mye at du kan være trygg på å få vite det om du gjør noe uakseptabelt.

Gjest Shira :o)
Skrevet

NHD er ikke nødvendigvis sint på deg. Jeg oppfatter han ikke sånn. Tvert i mot gir han deg ei forsikring om at du kan være trygg på at du skal vite hvor du har han.

Så da kan du senke skuldrene i trygg overbevisning om at tråden er ikke slettet pga deg, og NHD respekterer deg så mye at du kan være trygg på å få vite det om du gjør noe uakseptabelt.

Og jeg signerer her, for det var akkurat noe slik jeg skulle til å skrive, jeg oppfanget det på samme måten :o)

Men, det er fryktelig lett og misforstå det skrevne ord, det har jeg selv gjort mange ganger.

Skrevet

Jeg beklager. Jeg vet at jeg ikke har noe med det å spørre om sånt.. skjønner ikke hva som går av meg lenger.

Skrevet

Signerer.

Gjest qigong
Skrevet

Hei du :-). Tror du ikke det kan være lurt å ta en telefon i RL, mase litt på evt fastlege, psyk.sykepleier, de som du står på venteliste hos? Tror du må opp og ut av dol og ta tak i livet ditt!!

Dette er veldig godt ment da jeg ser at dol ikke lenger gjør deg noe spesielt godt?

Skrevet

Kjære deg, j31. Du så utviklingen i de trådene ikke sant? Du må da fatte og begripe av det var andre årsaker enn deg til at trådene ble slettet.

Du har jo tidligere fått svar når du selv har villet slette tråder, at alle må ta ansvar for hva de skriver og at det skal stå - ikke løpe til webmaster og å få slettet de senere.

Når det blir regelrette krangler mellom andre brukere i trådene, blir de slettet.

Dette har ingenting med deg å gjøre!

Gjest Ta deg.......
Skrevet

Kjære deg, j31. Du så utviklingen i de trådene ikke sant? Du må da fatte og begripe av det var andre årsaker enn deg til at trådene ble slettet.

Du har jo tidligere fått svar når du selv har villet slette tråder, at alle må ta ansvar for hva de skriver og at det skal stå - ikke løpe til webmaster og å få slettet de senere.

Når det blir regelrette krangler mellom andre brukere i trådene, blir de slettet.

Dette har ingenting med deg å gjøre!

Ble det diskusjon etter 12.30 dag?

Gjest Ta deg.....
Skrevet

Hei du :-). Tror du ikke det kan være lurt å ta en telefon i RL, mase litt på evt fastlege, psyk.sykepleier, de som du står på venteliste hos? Tror du må opp og ut av dol og ta tak i livet ditt!!

Dette er veldig godt ment da jeg ser at dol ikke lenger gjør deg noe spesielt godt?

Velkommen etter

Skrevet

Ble det diskusjon etter 12.30 dag?

Nei, det var ingen diskusjon. Kun et par innlegg mellom 2 som ikke kranglet, men som bare var uenige, og jeg tror den ene var deg? Tåden ble slettet ved 13.30-tiden, tror jeg.

Gjest Ta deg sammen menneske!
Skrevet

Jeg skjønner at det har skjedd en del ting etter at lunsjpausen min var over i dag.

Jeg håper du forstår noe av det som foregår nå. Ingen vil deg vondt og du kan sikkert holde det gående i 2 år til på samme måte, fordi det kommer nye folk innom som vil støtte opp om deg uten å ha sett hele bildet.

Du får tenke grundig gjennom om det er det er slik du vil ha det i fremtiden.

Skrevet

Nei, det var ingen diskusjon. Kun et par innlegg mellom 2 som ikke kranglet, men som bare var uenige, og jeg tror den ene var deg? Tåden ble slettet ved 13.30-tiden, tror jeg.

Ok, da ble den slettet en time etter at jeg logget av:-)

Skrevet

Jeg skjønner at det har skjedd en del ting etter at lunsjpausen min var over i dag.

Jeg håper du forstår noe av det som foregår nå. Ingen vil deg vondt og du kan sikkert holde det gående i 2 år til på samme måte, fordi det kommer nye folk innom som vil støtte opp om deg uten å ha sett hele bildet.

Du får tenke grundig gjennom om det er det er slik du vil ha det i fremtiden.

Det skjedde ingenting etter lunsjtid i dag. Den virkelige diskusjonen var vel egentlig ganske tidlig på morgenen i dag når J31 selv var til stede i tråden.

Skrevet

Det skjedde ingenting etter lunsjtid i dag. Den virkelige diskusjonen var vel egentlig ganske tidlig på morgenen i dag når J31 selv var til stede i tråden.

Ok, det leste jeg i løpet av lunsjpausen. Jeg orket ikke å kommentere det;-)

Skrevet

Ok, det leste jeg i løpet av lunsjpausen. Jeg orket ikke å kommentere det;-)

Nå blir vel snart denne tråden slettet også.... Men jeg mener at de 2 siste innleggene var fra deg og Xbellax. Jeg satt og skrev svar til deg, og da jeg skulle poste det var muligheten plutselig forsvunnet:-)

Skrevet

Nå blir vel snart denne tråden slettet også.... Men jeg mener at de 2 siste innleggene var fra deg og Xbellax. Jeg satt og skrev svar til deg, og da jeg skulle poste det var muligheten plutselig forsvunnet:-)

Jeg rakk akkurat å skriv et innlegg før jeg logget av og så ikke meg noe mer, men samme er det:-)

Gjest gjelder det alle?
Skrevet

Får alle vite det om det er deres feil at en tråd blir slettet? Det skjer jo ikke sjelden at man diskuterer noe i en tråd, og når man så skal tilbake for å sjekke svar osv er hele tråden borte.

Gjest anna k
Skrevet

Var det på grunn av det teite innlegget jeg skrev, angående avhengig personlighetsforstyrrelse?

Det var nok en helhetsvurdering av situasjonen og således ikke noe mer å tenke på for den enkelte bruker. Annet enn at vi alle skal oppføre oss skikkelig både på nett og i RL da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...