Digital Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Du kan være trygg på at du skal få vite det om det er din feil! "Du kan være trygg på at du skal få vite det om det er din feil! – Nils Håvard Dahl, psykiater" Det får ihvertfall jente 31 til å skrive enda flere innlegg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325564-nhd-eller-webm/page/3/#findComment-2711258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hei jente 31. Jeg har mange ganger blir både irritert og provosert når jeg leser ting du skriver. Jeg skal forsøke å si noe om hvorfor. Jeg har i mange år kjempet og kjempet for å bli frisk og selvstendig. Jeg er ikke så god på å få sympati, men jeg har opplevd både vold i forhold, incest, mobbing og en mor som oppførte seg som en martyr, men som mishandlet meg. En far som var psyk og tok ut all sin paranoia og dårlige selvfølelse på meg. Jeg har forsøkt, og forsøker å ta ansvar for egne handlinger, og ikke skylde på alt og alle rundt meg. I så måte blir jeg provosert når jeg leser ting fra deg, fordi jeg opplever at du "bruker" det du har opplevd for å få sympati, og for å unnskylde deg og ikke ta ansvar for dine handlinger. Du knytter også til deg en rekke mennesker som bil være der for deg, og støtte deg i en slags uendelig runddans av avhengighet. Jeg blir også provosert fordi du har barn, og jeg vokste selv opp med psyke foreldre og det var ikke lett. Foreldre som skyldte på at det var noe galt med meg. Jeg husker du var veldig opptatt av at datteren din måtte ha adhd, men så viste det seg at det var på grunn av familieforhold, du fremstår som offer, men du har barn, og det er de som er de virkelige ofrene her. Så, jeg må ofte moderere meg når jeg leser innlegg på innlegg fra deg, fordi jeg blir så innmari provosert. Og kanskje litt sjalu, fordi du på sett og vis får så innmari mange svar, og så innmari mye oppmerksomhet gjennom denne oppførselen din. Men så ser jeg at det bare er tomt "prat", og lite handling. Likevel får du stadig oppmerksomhet, så det fungerer. Jeg skulle vel også på sett og vis ønske jeg hadde mer av den egenskapen, fordi det er godt å få hjelp. Veldig godt. Men jeg velger ikke å gjøre det sånn. Fordi jeg tror ikke det gjør meg noe godt i lengden. Jeg vil se tilbake på livet mitt og være fornøyd med slik som det gikk. Det vil si at jeg vil ha en god jobb, jeg vil ha et godt kjærlighetsforhold til en mann, og jeg vil ha barn som vokser opp og som jeg kan ha et godt forhold til. Jeg blir provosert, fordi det er så mye prat og så lite handling, og du får likevel så mye oppmerksomhet. Og det trigger noe i meg, fordi jeg ikke får det. Og jeg gjør det ikke. Jeg er vel der at jeg trigges av offer-rollen. Jeg blir sinna og provosert over den. Jeg opplever at du er i offerrollen ganske ofte. Nå har ikke jeg fulgt med på den tråden som ble slettet, leste litt i går kveld. Men, jeg vet ikke om dette fungerer mot sin hensikt. Det er ikke min intensjon. Min intensjon er vel delt. Jeg behøver å få ut litt av min irritasjon, og jeg har behov for at du skal se og forstå litt mer. Det er mange som har hatt det vondt, og som trigges av den offerrollen tror jeg. For min del er det noe jeg kjemper imot, hver dag. Og når jeg ser det skje her, så vekker det noe i meg. Jeg må bare få kommentere at dette var fantastisk skrevet av deg:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325564-nhd-eller-webm/page/3/#findComment-2711396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hei jente 31. Jeg har mange ganger blir både irritert og provosert når jeg leser ting du skriver. Jeg skal forsøke å si noe om hvorfor. Jeg har i mange år kjempet og kjempet for å bli frisk og selvstendig. Jeg er ikke så god på å få sympati, men jeg har opplevd både vold i forhold, incest, mobbing og en mor som oppførte seg som en martyr, men som mishandlet meg. En far som var psyk og tok ut all sin paranoia og dårlige selvfølelse på meg. Jeg har forsøkt, og forsøker å ta ansvar for egne handlinger, og ikke skylde på alt og alle rundt meg. I så måte blir jeg provosert når jeg leser ting fra deg, fordi jeg opplever at du "bruker" det du har opplevd for å få sympati, og for å unnskylde deg og ikke ta ansvar for dine handlinger. Du knytter også til deg en rekke mennesker som bil være der for deg, og støtte deg i en slags uendelig runddans av avhengighet. Jeg blir også provosert fordi du har barn, og jeg vokste selv opp med psyke foreldre og det var ikke lett. Foreldre som skyldte på at det var noe galt med meg. Jeg husker du var veldig opptatt av at datteren din måtte ha adhd, men så viste det seg at det var på grunn av familieforhold, du fremstår som offer, men du har barn, og det er de som er de virkelige ofrene her. Så, jeg må ofte moderere meg når jeg leser innlegg på innlegg fra deg, fordi jeg blir så innmari provosert. Og kanskje litt sjalu, fordi du på sett og vis får så innmari mange svar, og så innmari mye oppmerksomhet gjennom denne oppførselen din. Men så ser jeg at det bare er tomt "prat", og lite handling. Likevel får du stadig oppmerksomhet, så det fungerer. Jeg skulle vel også på sett og vis ønske jeg hadde mer av den egenskapen, fordi det er godt å få hjelp. Veldig godt. Men jeg velger ikke å gjøre det sånn. Fordi jeg tror ikke det gjør meg noe godt i lengden. Jeg vil se tilbake på livet mitt og være fornøyd med slik som det gikk. Det vil si at jeg vil ha en god jobb, jeg vil ha et godt kjærlighetsforhold til en mann, og jeg vil ha barn som vokser opp og som jeg kan ha et godt forhold til. Jeg blir provosert, fordi det er så mye prat og så lite handling, og du får likevel så mye oppmerksomhet. Og det trigger noe i meg, fordi jeg ikke får det. Og jeg gjør det ikke. Jeg er vel der at jeg trigges av offer-rollen. Jeg blir sinna og provosert over den. Jeg opplever at du er i offerrollen ganske ofte. Nå har ikke jeg fulgt med på den tråden som ble slettet, leste litt i går kveld. Men, jeg vet ikke om dette fungerer mot sin hensikt. Det er ikke min intensjon. Min intensjon er vel delt. Jeg behøver å få ut litt av min irritasjon, og jeg har behov for at du skal se og forstå litt mer. Det er mange som har hatt det vondt, og som trigges av den offerrollen tror jeg. For min del er det noe jeg kjemper imot, hver dag. Og når jeg ser det skje her, så vekker det noe i meg. Det var et konstruktivt og modig innlegg.. At jeg oppleves slik du beskriver det, blir jeg lei meg for..Og det høres svært vondt og tøft ut det du har i bagasjen. Men vær så snill, la alt dette ligge. Jeg er stort sett ikke ute etter oppmerksomhet. Virkelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325564-nhd-eller-webm/page/3/#findComment-2711414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilien Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det var et konstruktivt og modig innlegg.. At jeg oppleves slik du beskriver det, blir jeg lei meg for..Og det høres svært vondt og tøft ut det du har i bagasjen. Men vær så snill, la alt dette ligge. Jeg er stort sett ikke ute etter oppmerksomhet. Virkelig. Jeg tror deg på at du ikke er "ute etter oppmerksomhet". Du har nok helt andre motiver enn hva mange tillegger deg. Men motivene dine er ikke så lette å gjette for andre. Det viktige du kan merke deg er hvordan du blir OPPFATTET - du kan ikke bestemme hvordan folk tolker innleggene dine, vet du 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325564-nhd-eller-webm/page/3/#findComment-2711688 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg tror deg på at du ikke er "ute etter oppmerksomhet". Du har nok helt andre motiver enn hva mange tillegger deg. Men motivene dine er ikke så lette å gjette for andre. Det viktige du kan merke deg er hvordan du blir OPPFATTET - du kan ikke bestemme hvordan folk tolker innleggene dine, vet du Det er sant. Gjensidig respekt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325564-nhd-eller-webm/page/3/#findComment-2711706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BorderlineInrecovery Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg tror deg på at du ikke er "ute etter oppmerksomhet". Du har nok helt andre motiver enn hva mange tillegger deg. Men motivene dine er ikke så lette å gjette for andre. Det viktige du kan merke deg er hvordan du blir OPPFATTET - du kan ikke bestemme hvordan folk tolker innleggene dine, vet du Nå er det nå mennesker rare slik at vi ikke alltid er klar over hvilke motiv vi har for en bestemt adferd. Og behov og ønske om oppmerksomhet er vel ikke nødvendigvis noe verre enn andre behov. Jeg kjenner jeg blir litt såret over at det blir brukt som et negativt karekteristikk hele tiden. Jeg jobber som det NHD skriver nedenfor med å få det såpass godt med meg selv slik at jeg kan ha gode meningsfulle relasjoner til andre. Og selv om jeg mange ganger kunne ønske meg å skrike ut "Se meg" , at jeg vil bety noe for noen, at jeg vil bli lagt merke til ,samt få oppmerksomhet så gjør jeg ikke det. Fordi en slik adferd er heller kontraproduktivt. Og når en femåring gjør det er det kanskje greit, men ikke når det er voksen person. Er det derfor mange reagerer på det kanskje. ? Men jeg har også blitt litt sjalu noenganger på J31! fordi hun får så mye oppmerksomhet fra alle her på dol. Hver tråd blir kjempelang. Samt at det virker som hun får oftere svar fra NHD. Men det handler vel mer om meg enn om henne. Dette innlegget var både krast og personlig kanskje men jeg mente ikke å såre noen. Hva er det som gjør at enkelte brukere får mer "oppmerksomhet" enn andre? Det har jeg tenkt endel på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325564-nhd-eller-webm/page/3/#findComment-2711726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ta deg sammen menneske! Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det var et konstruktivt og modig innlegg.. At jeg oppleves slik du beskriver det, blir jeg lei meg for..Og det høres svært vondt og tøft ut det du har i bagasjen. Men vær så snill, la alt dette ligge. Jeg er stort sett ikke ute etter oppmerksomhet. Virkelig. ''Men vær så snill, la alt dette ligge. Jeg er stort sett ikke ute etter oppmerksomhet. Virkelig'' Du ser nå at det er flere og flere som forteller deg hvordan du oppfattes og jeg tror det er veldig viktig for din del at dette nå kommer frem. Ikke for vår skyld ( det er veldig viktig), men for din egen skyld. Du vil sikkert oppleve tilbakemeldingene som krassere enn de som har vært før. Det er sikkert ikke lett for deg her og nå, men på sikt håper jeg det er bra og sunt for deg. Det måtte skje til slutt. Det er virkelig ikke bra for deg å fortsette på denne måten. En del forsvarer deg. Det er nok fordi de synes synd på deg og skjønner at det vil gjøre vondt. Det er forståelig det, men jeg tror ikke det er det du trenger. Forsvar og støtteerklæringer blir tatt som et tegn på at du kan fortsette i samme spor og du kommer deg aldri ut av det. Men det er min personlige mening. Jeg vil deg også alt vel, selv om det ikke kan se ut slik akkurat nå, men det gjør jeg. For ikke å snakke om ungene dine. De bekymrer meg litt, men forhåpentligvis har dere vel støtteapparat rundt dere som fanger opp om det skulle være noe. Jeg ser at du vil vise at du har vært flink jente i dag og vært ute i skogen. Det er forståelig at du vil forsøke å rette opp inntrykket litt, men tenk over for hvem denne skogsturen var viktig. For deg og ungene eller for oss på dol? Husk at alt du gjør fremover nå, skal du gjøre for din egen og ungenes skyld og ikke for at vi på dol skal bli fornøyd med deg. Du trenger å frigjøre deg, bli selvstendig og uavhengig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325564-nhd-eller-webm/page/3/#findComment-2711831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ta deg sammen du og Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 ''Men vær så snill, la alt dette ligge. Jeg er stort sett ikke ute etter oppmerksomhet. Virkelig'' Du ser nå at det er flere og flere som forteller deg hvordan du oppfattes og jeg tror det er veldig viktig for din del at dette nå kommer frem. Ikke for vår skyld ( det er veldig viktig), men for din egen skyld. Du vil sikkert oppleve tilbakemeldingene som krassere enn de som har vært før. Det er sikkert ikke lett for deg her og nå, men på sikt håper jeg det er bra og sunt for deg. Det måtte skje til slutt. Det er virkelig ikke bra for deg å fortsette på denne måten. En del forsvarer deg. Det er nok fordi de synes synd på deg og skjønner at det vil gjøre vondt. Det er forståelig det, men jeg tror ikke det er det du trenger. Forsvar og støtteerklæringer blir tatt som et tegn på at du kan fortsette i samme spor og du kommer deg aldri ut av det. Men det er min personlige mening. Jeg vil deg også alt vel, selv om det ikke kan se ut slik akkurat nå, men det gjør jeg. For ikke å snakke om ungene dine. De bekymrer meg litt, men forhåpentligvis har dere vel støtteapparat rundt dere som fanger opp om det skulle være noe. Jeg ser at du vil vise at du har vært flink jente i dag og vært ute i skogen. Det er forståelig at du vil forsøke å rette opp inntrykket litt, men tenk over for hvem denne skogsturen var viktig. For deg og ungene eller for oss på dol? Husk at alt du gjør fremover nå, skal du gjøre for din egen og ungenes skyld og ikke for at vi på dol skal bli fornøyd med deg. Du trenger å frigjøre deg, bli selvstendig og uavhengig. Gå litt i seg selv du og kanskje? Det holder nå om du ikke har fatta det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325564-nhd-eller-webm/page/3/#findComment-2711835 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjelder det alle? Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Gå litt i seg selv du og kanskje? Det holder nå om du ikke har fatta det. Jeg synes det innlegget til Ta deg sammen menneske! ar et godt innlegg. Les det en gang til og uten å tenke at det er noe vondt bak, for det er det ikke. Det er eldig mye lurt som står i det innlegget. Jeg har hatt veldig mye av den samme problematikken som J31! Og det som virkelig var en vekker for meg var å skjønne hvordan jeg faktisk oppfattes av andre. Og for å forstå det må det sikkert gjentas til det kjedsommelige. Dersom folk ikke forteller J31! hvordan hun oppfattes kan hun ikke velge å gjøre noe med det eller ikke. Dersom folk later som det ikke er så ille, holder man J31! for narr og lar henne ikke få vite sannheten. Og når man er så forferdelig usikker på seg selv er det en god trygghet å vite at folk er dønn ærlige i det de sier. Nå er ikke jeg J31! og mye er også forskjellig, men jeg synes slike innlegg som det Ta deg sammen.... kom med rett over her var et veldig godt innlegg som forteller det akkurat som det er. Du reagerer kanskje på navnt til "Ta deg sammen..." og det kan jeg forstå, men har man begynt med ett nick i n tråd, må man holde på det i hele tråden. Og det innlegget du kommenterer nå ser jeg ikke noe galt i. (Og forøvrig er jeg også stuck med et malplasert nick i denne tråden) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325564-nhd-eller-webm/page/3/#findComment-2711857 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ta deg sammen menneske! Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg synes det innlegget til Ta deg sammen menneske! ar et godt innlegg. Les det en gang til og uten å tenke at det er noe vondt bak, for det er det ikke. Det er eldig mye lurt som står i det innlegget. Jeg har hatt veldig mye av den samme problematikken som J31! Og det som virkelig var en vekker for meg var å skjønne hvordan jeg faktisk oppfattes av andre. Og for å forstå det må det sikkert gjentas til det kjedsommelige. Dersom folk ikke forteller J31! hvordan hun oppfattes kan hun ikke velge å gjøre noe med det eller ikke. Dersom folk later som det ikke er så ille, holder man J31! for narr og lar henne ikke få vite sannheten. Og når man er så forferdelig usikker på seg selv er det en god trygghet å vite at folk er dønn ærlige i det de sier. Nå er ikke jeg J31! og mye er også forskjellig, men jeg synes slike innlegg som det Ta deg sammen.... kom med rett over her var et veldig godt innlegg som forteller det akkurat som det er. Du reagerer kanskje på navnt til "Ta deg sammen..." og det kan jeg forstå, men har man begynt med ett nick i n tråd, må man holde på det i hele tråden. Og det innlegget du kommenterer nå ser jeg ikke noe galt i. (Og forøvrig er jeg også stuck med et malplasert nick i denne tråden) '' Dersom folk later som det ikke er så ille, holder man J31! for narr'' Godt sagt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325564-nhd-eller-webm/page/3/#findComment-2711868 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ta deg sammen du og Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg synes det innlegget til Ta deg sammen menneske! ar et godt innlegg. Les det en gang til og uten å tenke at det er noe vondt bak, for det er det ikke. Det er eldig mye lurt som står i det innlegget. Jeg har hatt veldig mye av den samme problematikken som J31! Og det som virkelig var en vekker for meg var å skjønne hvordan jeg faktisk oppfattes av andre. Og for å forstå det må det sikkert gjentas til det kjedsommelige. Dersom folk ikke forteller J31! hvordan hun oppfattes kan hun ikke velge å gjøre noe med det eller ikke. Dersom folk later som det ikke er så ille, holder man J31! for narr og lar henne ikke få vite sannheten. Og når man er så forferdelig usikker på seg selv er det en god trygghet å vite at folk er dønn ærlige i det de sier. Nå er ikke jeg J31! og mye er også forskjellig, men jeg synes slike innlegg som det Ta deg sammen.... kom med rett over her var et veldig godt innlegg som forteller det akkurat som det er. Du reagerer kanskje på navnt til "Ta deg sammen..." og det kan jeg forstå, men har man begynt med ett nick i n tråd, må man holde på det i hele tråden. Og det innlegget du kommenterer nå ser jeg ikke noe galt i. (Og forøvrig er jeg også stuck med et malplasert nick i denne tråden) Det går ikke å lese det en gang til for det ble sletta lol! Folk reagerte jo på den stygge ordbruken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325564-nhd-eller-webm/page/3/#findComment-2711869 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjelder det alle? Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det går ikke å lese det en gang til for det ble sletta lol! Folk reagerte jo på den stygge ordbruken. Det er ikke slettet det innlegget som du svarer på her. Følg tråden oppover. Er det et annet innlegg som er sletta og som var stygt kan det godt hende. Men det innlegget du har svart på og som jeg sikter til står itterlig her fortsatt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325564-nhd-eller-webm/page/3/#findComment-2711870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ta deg sammen du og Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 '' Dersom folk later som det ikke er så ille, holder man J31! for narr'' Godt sagt. I dag er du jo pusekatt i forhold til i går 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325564-nhd-eller-webm/page/3/#findComment-2711871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ta deg sammen du og Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er ikke slettet det innlegget som du svarer på her. Følg tråden oppover. Er det et annet innlegg som er sletta og som var stygt kan det godt hende. Men det innlegget du har svart på og som jeg sikter til står itterlig her fortsatt. Mener innlegget igår vet du. Dette er konstruktivt, men nå foreslår jeg vi legger dette dødt, er nok hobbypsykologi nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325564-nhd-eller-webm/page/3/#findComment-2711873 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 ''Men vær så snill, la alt dette ligge. Jeg er stort sett ikke ute etter oppmerksomhet. Virkelig'' Du ser nå at det er flere og flere som forteller deg hvordan du oppfattes og jeg tror det er veldig viktig for din del at dette nå kommer frem. Ikke for vår skyld ( det er veldig viktig), men for din egen skyld. Du vil sikkert oppleve tilbakemeldingene som krassere enn de som har vært før. Det er sikkert ikke lett for deg her og nå, men på sikt håper jeg det er bra og sunt for deg. Det måtte skje til slutt. Det er virkelig ikke bra for deg å fortsette på denne måten. En del forsvarer deg. Det er nok fordi de synes synd på deg og skjønner at det vil gjøre vondt. Det er forståelig det, men jeg tror ikke det er det du trenger. Forsvar og støtteerklæringer blir tatt som et tegn på at du kan fortsette i samme spor og du kommer deg aldri ut av det. Men det er min personlige mening. Jeg vil deg også alt vel, selv om det ikke kan se ut slik akkurat nå, men det gjør jeg. For ikke å snakke om ungene dine. De bekymrer meg litt, men forhåpentligvis har dere vel støtteapparat rundt dere som fanger opp om det skulle være noe. Jeg ser at du vil vise at du har vært flink jente i dag og vært ute i skogen. Det er forståelig at du vil forsøke å rette opp inntrykket litt, men tenk over for hvem denne skogsturen var viktig. For deg og ungene eller for oss på dol? Husk at alt du gjør fremover nå, skal du gjøre for din egen og ungenes skyld og ikke for at vi på dol skal bli fornøyd med deg. Du trenger å frigjøre deg, bli selvstendig og uavhengig. Jeg har forståelse for at du mener det godt,men det er en grunn til at jeg ønsker å la det ligge, og som jeg ikke orker å gå mer innpå. Synes derfor du skal slutte å synse åpent om meg, men du får selvsagt tro og mene hva du vil. Håper at du nå vil respektere mitt ønske. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325564-nhd-eller-webm/page/3/#findComment-2712283 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BorderlineInrecovery Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg har forståelse for at du mener det godt,men det er en grunn til at jeg ønsker å la det ligge, og som jeg ikke orker å gå mer innpå. Synes derfor du skal slutte å synse åpent om meg, men du får selvsagt tro og mene hva du vil. Håper at du nå vil respektere mitt ønske. Huff skjønner at det er ubehagelig og skal selvsagt respektere det. Du får ha en kjempefin helg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325564-nhd-eller-webm/page/3/#findComment-2712287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BorderlineInrecovery Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Huff skjønner at det er ubehagelig og skal selvsagt respektere det. Du får ha en kjempefin helg! Jeg er ikke den "tadegsammen" som skrev det innlegget altså. Har brukt "mitt" nick i hele tråden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325564-nhd-eller-webm/page/3/#findComment-2712288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Huff skjønner at det er ubehagelig og skal selvsagt respektere det. Du får ha en kjempefin helg! Takk, og god helg til deg også! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325564-nhd-eller-webm/page/3/#findComment-2712350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Nei, vi tar ikke alltid kontakt med en bruker som har postet kritikkverdige innlegg. Det finnes ulike grunner til at tråder slettes. Noen ganger er det ikke en enkelt person som forårsaker slettingen, men derimot det totale bildet en tråd utgjør. Håper du sier fra dersom jeg spammer forumet.. føler og vet jeg er til irritasjon for brukere, noe som gjør meg vondt fordi det ikke er det jeg ønsker. Derfor er det greit å få det bekreftet fra "høyeste hold" her inne om så skjønt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325564-nhd-eller-webm/page/3/#findComment-2712497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjelpsom i dag Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Håper du sier fra dersom jeg spammer forumet.. føler og vet jeg er til irritasjon for brukere, noe som gjør meg vondt fordi det ikke er det jeg ønsker. Derfor er det greit å få det bekreftet fra "høyeste hold" her inne om så skjønt. Han skrev dette til deg ''Jeg har gjentatte ganger anbefalt enkelte brukere å begrense tiden på DOL . Ikke alle har tatt det til seg. '' Nils Håvard Dahl, psykiater'' 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325564-nhd-eller-webm/page/3/#findComment-2712595 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.