Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er for omfattende og for mye å forklare her, hva jeg har blitt utsatt for. Men jeg har vært i kontakt med advokat, og skal legge inn klage. Denne advokaten har tidligere sittet i en kontroll kommisjon, og han ble ikke overrasket da jeg fortalte hvilken psykiater dette dreide seg om! Det var faktisk en lettelse, å vite at jeg ikke er den eneste, og det å faktisk bli trodd og hørt.

Mulig jeg har formulert meg slurvete i mine innlegg her, og det er sikkert dumt. Men jeg har da ingen glede av at folk skal være "enige" med meg har inne, på et falskt grunnlag. Å skrive innlegg her inne, har vært for å få støtte. Og for å forhøre meg med andre, om denne atferden og hans fremgangsmåter er lovlig.

Jeg har vært til full utredning ( eeg, ct, nevropsykolog, urinprøver, blodprøver) og var ferdig i desember. Avtalen var at han skulle innkalle meg i januar og/eller når svarene hadde kommet. Fastlegen var tilstede da dette ble avtalt, og er derfor vitne i den sammenheng. Jeg har ikke hørt noe fra han, men fikk derimot vite, denne uken, via fastlegen min. At han har meldt meg til barnevernet!!!??? Han har selv sitti å sagt til meg at det ikke er grunnlag for bekymring i denne saken, men han har informert meg om sin meldeplikt.

Jeg ringte han , for å høre hva som egentlig skjer, hvorpå han ber om om å spørre barnevernet om det. Jeg har ikke hørt fra deg på 3 mnd. Så konfronterer jeg han med at avtalen var at han skulle kalle inn meg, og da ror han det vekk med at han må konsentrere se g om trafikken. Jeg sier at jeg kommer til å kontakte advokat, for dette er ikke i henhold til avtalen- og da sier han lykke til, det ser jeg frem til. Så spør jeg om gjennomgang av resultatene, og da svarer han at det får vi ta via advokaten! Lykke til, så slang han på røret!

Jeg er stum og målløs! Og dette er bare en av mange mange tilfeller, av maktmisbruk, distre oppførsel, å bli overkjørt, trekke forhastede konklusjoner, manipulere, stille ledende spørsmål, osv osv osv.

Videoannonse
Annonse
Gjest xbellax
Skrevet

Hvem snakker du om? Er det en behandler du mener eller?

Skrevet

Hvem snakker du om? Er det en behandler du mener eller?

Denne tråden var egentlig et supplement til et innlegg som ble fjernet.

Men dette dreier seg om en behandler , ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...