Gjest Skriver nok litt mye rart :) Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Jeg driver på flere fora, og noen av disse er engelskspråkelige. Jeg klarer meg godt på engelsk men må innrømme at skrivingen min er heller rusten. Jeg sitter fast i ny og ne med hvordan ord skrives. Da hadde jeg ønsket meg en side/fane jeg enkelt kunne hoppe inn på og skrevet inn ordet og sett hvordan det skulle skrives. Er det noe så enkelt og greit å få tak i på nett? 0 Siter
Gjest Skriver nok litt mye rart :) Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 http://www.dictionary.com Oy da, dette så da bra ut Nå er det nok mange av mine forakompiser som vil takke deg. Eller kanskje ikke...de mister nok muligens noen hærlige latteranfall nå fremover 0 Siter
hulkert Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Jeg bruker trintrans.net Den er ikke perfekt, men den er i hvert fall bedre enn ingenting. Alternativet er selvfølgelig å skaffe seg en i bokformat.. :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Oy da, dette så da bra ut Nå er det nok mange av mine forakompiser som vil takke deg. Eller kanskje ikke...de mister nok muligens noen hærlige latteranfall nå fremover Denne er helt perfekt. Jeg bruker den når jeg jobber (skriver engelske artikler, oversetter tekster fra engelsk til norsk og omvendt). Siden den også kan brukes som synonymordbok vil du forbedre språket ditt betraktelig om du ønsker og virkelig imponere 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Jeg bruker trintrans.net Den er ikke perfekt, men den er i hvert fall bedre enn ingenting. Alternativet er selvfølgelig å skaffe seg en i bokformat.. :-) Det var det jo bare reklame... 0 Siter
hulkert Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Det var det jo bare reklame... Sorry - tyrkleif - det skulle stå tritrans.net Den funker bra:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.