Gjest ViViola Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Nei, jeg liker dem ikke noe særlig, forbinder dem en overlesset stil jeg ikke liker :-). Men fine til julekaker, da. Muligens overlesset er ordet, ja. Forbinder dem litt med sånn "Frongerf...-stil" også, av en eller annen merkelig grunn. Hm... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Ooops, den der tror jeg jammen jeg kjøpte for en mannsalder siden, og knapt nok har brukt. Høres ut som jeg har gått glipp av noe vesentlig her i livet Lurer på hvor den kan være...? Kvinde - let og finn, og du vil få et bedre liv fra finnedato og framover! (Og lurer du på noe mer, så sier du bare fra. OK?) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Skriver under på den. Servofix MÅ alle hjem ha. :-) Skjønner ikke hva folk uten gjør, jeg?! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Oj... Mulig jeg har trampa i salaten her nå? (Eller klatra på kakefatet, kanskje?!) ''Oj... Mulig jeg har trampa i salaten her nå? (Eller klatra på kakefatet, kanskje?!)'' 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Muligens overlesset er ordet, ja. Forbinder dem litt med sånn "Frongerf...-stil" også, av en eller annen merkelig grunn. Hm... Innbiller meg også at de som har fleretasjes stettefat sikket har vitrineskap i stua med de fineste glassene og fatene utstilt *dukker for slag* 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Innbiller meg også at de som har fleretasjes stettefat sikket har vitrineskap i stua med de fineste glassene og fatene utstilt *dukker for slag* :-) 0 Siter
Platina Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Synes ikke den er så lett å bruke,jeg. Vanskelig å få "taket" å komme i gang. Det kan være litt knotete til man har funnet ut hvordan man skal sette den på ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.